خاطرات من و ني ني

دندون درد مامان

1394/4/22 11:30
نویسنده : هما
1,132 بازدید
اشتراک گذاری

از همون روزا که عزیز اینا اومدن خونمون این دندون درد من باز شروع شد ای خداگریه

یه دندون که تیکه تیکه هی شکسته بود جز ریشه نمونده بود ریشه اش هم داغون داغونه از شدت درد نمی دونم چکار کنم؟

رفتم پیش متخصص گفت سه ماهه آخری برو تحمل کن گریه

خلاصه دختر گلم فقط به دندونپزشک گفتم برای دخترم ضرری نداره عفونت دندونم؟سوال

گفت نهاجازه

حالا راحت تر تحملش می کنمهیپنوتیزم

عزیزم این روزا فهمیدم آبجی راحله نی نی سومشو بارداره خندونک

این روزا بیشتر با نرم افزار تلگرام و واتس آپ و وایبر با فامیل و دوستان و عزیزان در ارتباطم  و وقتمو پر می کنم.

ریشب با بابا رضا رفتیم یه کفش تابستونی سبک و طبی و راحت خریدیم دیگه همه کفشام تنگم بودنخندونک

راستی یکی از تفریحات و لحظات خوش من و تو و بابا رضا اینه بابا رضا سرشو بذاره روی پاهای من کنار تو برات لالایی بخونه ، خودش از من و تو بیشتر خوابش می گیرهقه قهه ولی هرسه کیف می کنیم حسابیمحبت

 

راستی با خانم های کلاس آمادگی زایمان یه گروه توی واتس آپ راه انداختیم دوتا از 9 تا مامان زایمان کردند عکس پسراشونو گذاشتن فکر کنم از بین همه فقط شما دختری گلم همشون پسر دارن خلاصه تاج سری قراره بعد چند ماه از زایمان هممون یه روز همه بچه به بغل جمع بشیم همو ببینیممحبت

فعلا بوسبوسبای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهتاب
23 تیر 94 15:36
الهی هماجون چرا دندون درد؟؟؟حتما خیلی اذیت میشی مواظب دختر گلمون باش
هما
پاسخ
قربونت عزیز
مریم
29 تیر 94 18:31
سلام گلی از دکترت مشورت بگیر اگه ضرر نداشت کپسول ریلیف بخور واسه درد دندونت انشاا... زودی خوب میشی .
هما
پاسخ
ممنون از توجهت مریم جونم ،حتما
شیوا
2 مرداد 94 16:28
سلام هماجون خوبی؟من مامان علی کوچولوام اگه یادت بیاد .خیلی خوشحال شدم که مامان شدی خدا دخترنازتو حفظ کنه .آدرس وبتو گم کرده بودم امروز اتفاقی پیداش کردم .راستی منم تو 38 هفته ام خدا تمام نی نی هارو حفظ کنه
هما
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر مامان خانمی. ممنون بهم سر زدی ایشالله خدا هرکی نی نی می خواد حاجت روا کنه هر کی داره حفظ کنه براش