خاطرات من و ني ني

چرم دوزی من

1392/11/15 12:06
نویسنده : هما
5,768 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الوعده وفا........

طبق قراري كه با خودم و يه سري عزيزان گذاشته بودم عكس كارهاي چرم خودم رو مي ذارم اينجا تا بهم ايده بدين ايراداشوبگيريد و خلاصه نظرتونو بدون تعارف بدونم.اينها كارهاي اول من هستند.من اصلا اهل هنرهاي زنونه نيستم مخصوصا دوخت و دوز!!!!

ولي خب خوشم اومده از اين كار چرم دوزي.

اولين كارمون يه كيف فوق العاده ساده بود كه ميشه هر چيز كوچكي توش گذاشت مثل مهر و قرآن ، يا پول خورد و...

 

 

كار دوم جا شارژري ديواري هست

 

كار سوم جاي موبايلي كه بعد و قطر زياد داره مثل موبايل خودم

 

كار چهارم جا موبايلي آسانسوري ،  بيشتر آقايون اين مدل رو مي پسندند(براي همسري اولين صنايع دستيمو ارائه دادم خيلي خوشش اومد و كمك كرد)

كار پنجم كيف دو طرفه يا دو  لت هست كه 2 روز كامل وقتمو گرفت و پر كار بود ولي در عوض خيلي دوستش دارم.خيلي شيك شد

كار ششم جاكليدي كوله پشتي كه چون جزو موارد آموزش بود درستش كردم وگرنه به قول رضا ميگه نه تنها مدلش قشنگ نيست بلكه كي جا كليدي به اين قلمبه اي رو دست مي گيره يا توي جيبش مي ذاره، خلاصه بعضي آموزشا فقط در حد تجربه خوبن وگرنه شايد دومي در كار نباشه براشون!

كار هفتم كه جزو موارد آموزشم نبود بلكه تمريني بود كه بتونم از روي عكس بدون الگوي آماده يه كاري بسازم ، اين كار يه آينه است همراه جيبي براي موچين و قيچي كوچك!

كار هشتم جا چكي براي همسريه كه هنوز كامل نبود عكسشو بگيرم.

همينجا جا داره از استاد چرم دوزيمون خانم اعظم شايق كه خيلي هنرمندن تشكر كنم.

هفته اي سه روز صبح ها كلاس چرم دوزي دارم.و قراره كل آموزشامون 17 مورد باشه پس ادامه دارد...............

لازم به تكراره اينا اولين تراوش هاي هنري اينجانب هستند و من در حال آموزش ديدنم، ببخشيد خيلي حرفه اي نيستن.

 

 

 

در مورد كلاس هاي دارو شناسي هم بايد بگم خيلي خوشحالم اين كلاسا رو دارم مي رم چون خيلي ريز و علمي مطالب مطرح ميشه  و فقط مباحث دارو نيست بلكه بدن انسان و بيماري ها هم كامل و مفصل توضيح داده مي شه و تفسير آزمايش هاي مربوط به بيماري ها.

تقريبا هر روز عصر كلاس دارو شناسي 1 و 2 تواْمان بايد برم و كار آموزي در دارو خانه مي افته به بعد عيد ايشالله.

اونجا 8 نفريم و من با يكي از خانم ها به نام هستي عزيز و مهربون آشنا شدم .خيلي به دلم نشست و انرژي مثبت ازش گرفتم.

اين بود اوضاع اين روزهاي من.

تنها چيزي كه اذيتم مي كنه اينه كه هي بايد بري بازار خريد براي وسايل چرم!

ايكاش همون اول يه ليست بلند بالا مي دادن كه تا آخر دوره هي خريد نريم يه بار همشو بخريم....

كلاس دارو شناسي  تا خونمون پياده 5 دقيقه راهه و خوبه لازم نيست هي رضا طفلي بياد دنبالم......

صبح منو مي بره كلاس چرم ظهر مياد دنبالم اگه قرار مي بود عصرها هم منو ببره و برگردونه كل روزشو بايد رانندگي مي كرد.....همينجوريشم پروژه هاي ترم يكش كش اومده تا ترم دو

يه چيز ديگه يادم اومد........5 شنبه 10 بهمن رفتيم  ميبد با همكلاسي هاي رضا  و استاد ابويي .

اولين بار افتخار دادم با همكلاسي هاي رضا باشم

خوب بود.ولي رسيدم خونه در حد يه جنازه،  فقط يه چايي خوردم و بيهووووووووووووش خوابيدم تا صبح آخه كل روز توي بافت تاريخي ميبد راه رفته بوديم......

خدايا شكرت

 راستی از دیشب تا حالا حدود 15-20 سانت برف نشسته..............خیلی خوشحالم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ندا
15 بهمن 92 18:04
عالی شدن هما جون کیف دولتت خیلی شیک و تمیز ممنون از لطفت مهربونم
سیما
15 بهمن 92 22:13
کارهای چرمت عالی بود آبجی گلم موفق باشی ممنون آبجی جونم.چشات عالی می بینه
اعظم
16 بهمن 92 17:50
سلام کاراتون قشنگه انشاله تا آخر دوره هروز بهتر از دیروز بشه و بزنید روی دست مربی تون از تواضع مربیه این حرف ولی به لطف اخلاق خوب مربی و کاربلدیشون ترقی دور از دسترس نیست
نیلوفر جون
16 بهمن 92 23:25
سلام عزیزم خیلی قشنگ لطف داری مهربونم
مریم
17 بهمن 92 12:50
سلام دوستم خیلی خیلییییییییی کارات عالی بودن مخصوصا کیف دو طرفه عاشقش شدم . امیدوارم موفق باشی . قابلتو نداره عزیز
هستی69
17 بهمن 92 15:58
سلام هما جون وای چقدر هنرمند شدی خوش به حالت از بیکاری که بهتره انشاا.. یه مغازه توی یزد بزنی بیایم باجت کنیم در خدمتیم عزیزم.تو چه می کنی؟چیکار می کنی؟
darya
18 بهمن 92 11:50
سلام هما جون خوبی عزیزم کم پیدایی خانومی به ما سر نمیزنی عزیزم کارات خیلی خوشکلن واقعا حرف نداره خیلی خوشم اومد شرمنده الان می یام مبتو می بینم قابلتو نداره خانمی .چشات قشنگ می بینن
اکرم
18 بهمن 92 17:04
خیلی زیبا بودن. بازهم از هنرهات بذار قربونت برم که به وبم سر می زنی چشم چند تا جمع بشن یهو می ذارم......ممنون عزیزم
maryam
19 بهمن 92 0:38
karet ali bood aji makhsoosan ja mobayli kheyli kho6am oomad azash aji honarmande odami dige fadat 6ad & moafagh ba6i boooooooooooooos قابلتو نداره ببین سه تا خواهر آدم چرم دوز باشن چه شود برای عیدت چی می خوای؟
اکی مامان نیکان
21 بهمن 92 19:12
سلام عزیزم.نظرم رو تایید نکردی یا نرسیده عزیز؟کلی اظهار نظر کرده بودم.کارات خیلی قشنگ شدن. به فکر ما هم باش.... سلام عزیز ببخش دیر جواب دادم ولی جواب دادم بخداممنون از لطفت می بوسمت
maryam
22 بهمن 92 15:45
kho6 be hale odame ke hame ajiyam honarmandan va3 eyd khodeto mikham delam va3e 2tatoon kheyli tangide akhe
مهتاب
6 اسفند 92 10:20
افرین خانم هنرمند
نازگل
7 اسفند 92 21:25
خیلی زیباست هما جون آفرین ممنون بهم سر زدی چشات قشنگ می بینه
زهره
10 خرداد 93 13:51
سلام عزیزمم خیلی کارات قشنگو شیکن، بهت تبریک میگم عالی بودن یه سوال داشتم ، کجا کلاس میری و هزینش چقدر هست ؟ لطف داری.ممنون کلاس مرکز صنایع دستی خیابون مهدیه قبل عید رفتم و 40000 تومن شهریه داشت ولی با وسایل حدود 300000 تومن خرج داشت برام.
مهناز
5 دی 93 21:31
سلام عزیزم میشه ب من توچندتاکیف کمکم کنی؟ کیف شب می خواهم بدوزم اماالگوشوندارم. ازچسب آهن استفاده می کنند؟ ممنون.
هما
پاسخ
عزيزم بايد كمي صبر كني الگوهامو بگردم پيدا كنم توي كامپيوتر بكشم برات بذارم.كمي زمان مي بره باشه؟ چسب سينا تيوپي من استفاده مي كنم.چسب اهن هم خوبه. مي ذارم روي ميلت