خاطرات من و ني ني

غم و شادی در همه توی این دنیا خدا؟

1392/12/24 2:02
نویسنده : هما
420 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چی بگم؟

از کجا شروع کنم؟از الان می رم به عقب ، امشب رسیدیم خونه پدریم و فردا صبح می ریم خونمون پیش خانواده شوهرم تا آخر عید اینجاییم بعد بر  می گردیم یزد ، این تازه ترین خبر بود

خبر دیگه اینکه کلاس چرم دوزی و دارو شناسی 1 و 2 تموم شد امتحاناشو دادم به امید خدا فقط کار آموزی توی داروخونه موند برای بعد عید

خبر دیگه اینکه این ماه هفت روز از تاریخم گذشت فکر کردم نی نی اومده ولی .........اشتباه فکر می کردم

دلم خیلی گرفته بود و گریه می کردم دم غروب بود که وسط گریه یه اس ام اس اومد برام نمی دونم چی شد وسط بغض و گریه تصمیم گرفتم ببینم کیه؟دیدم دوست خوبم مونا گفته نی نی زهرا حین زایمان آسمونی شده..............دیگه غم خودم یادم رفت...های های با صدای بلند گریه می  کردم و برام مهم نبود کسی صدای گریمو بشنوه غم بزرگی بود برام

آخه من شاهد بودم زهرا این 9 ماه و چند ماه قبل بارداری در چه وضعیت جسمی بود و خیلی اذیت شد ...........حقش تبود بعد این همه صبر و تحمل اینجوری داغدار بشه

حکمت خدا چیه وسط گریهه های من یه غم بزرگتر بهم نشون می ده؟

حتی نتونستم یه تماس باهاش بگیرم چون می دونم به محض شنیدن صداش ه ای های گریه خواهم کرد و گریهبراش خوب نیست 

فردا که برم شهر محل سکونت حتما می رم دیدنش

قبل از این خبر بد چند روز قبلش یه خبر خوب داشتیم و اون اینکه من برای بار اول در زندگیم زن دایی شدم

خواهر شوهرم فاطمه خانم رو بدنیا آور د و ایشون شد اول نوه خاندان همسری

فردا می رم می بینمش

دیگه اینکه توکل بر خدا

همینجا پیشاپیش به همه فرار سیدن سال جدید رو تبریک می گم 

التماس دعا

نمی دونم خدایا حکمت این همزمانی این غمو شادیها چیه؟ 

پسندها (1)

نظرات (7)

مهری
24 اسفند 92 21:12
هما جون امروز دلم منم خیلی گرفته هرچی گریه میکنم آروم نمیشم دلم برای نی نی گرفته و برای نداشتنش گریه میکنم داشتم توی دلم از خدا شکایت میکردم که این ارسالتو خوندم خدا جون چه حکمتیه کاش توان درک این حکمتهاتو داشتم....... چقدر سخته خدا...................... قربون دل مهربونت عزیزم.ایشالله سال 93 سال بارداری و زایمان من و تو و همه آرزومندا باشه
نیلوفر جون
25 اسفند 92 14:50
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم سال نو شمام مبارک عزیزم
مریم
25 اسفند 92 17:07
سلام عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک . چهارشنبه سوری خیلی نزدیک آتیش نرو : چون جیگرا زود میسوزن --------------------------- خواستم یکم بخندی حال و هوات عوض بشه . خیلی با حال بود.عیدت مبارک
افسونی
27 اسفند 92 5:21
عزیزم من مطمئنم که مامان میشی فقط به خودش توکل کن که در اوج ناامیدی یهو یه روزنه نور نشونت میده و این شروع یه حس خوب میشه عزیزم با افتخار لینکت میکنم تا راحت تر بتونم ازت با خبر بشم ممنون عزیزم.عیدت مبارک
اکرم
4 فروردین 93 2:40
ملمان نیکان
6 فروردین 93 14:48
سال نوت مبارک عزیزم.حالا ک اومدی اینجا بیا خونمون ببینمت.خدا همیشه معجزه هاشو تو لحظه ای ک انتظارشونداریم بهمون نشون میده. شرمنده عزیزم که نشد عید بیام خونت حتما تابستون میام
darya
16 فروردین 93 11:29
سلام عزیزم سال نوت مبارک دل گرفتگی کار این روزای همه اس تنها نیستی دختر خوب ان شالله تو سال جدید خبر مامان شدنت رو بشنوممممممم بوووس ممنون مهربونم