خاطرات من و ني ني

مادر بزرگها و پدر بزرگها!

1391/10/25 22:24
نویسنده : هما
289 بازدید
اشتراک گذاری

هيچ مي دونيد مادر پدرا دوست دارن زودي بچه هاشون بعد ازدواج و جور بودن شرايط به فكر بچه باشن؟niniweblog.com

من مي دونم...........niniweblog.com

چون مي خوان لذت مادر و پدر شدن رو بچه هاشون هم تجربه كنن.niniweblog.com

مي خوان خيالشون از بابت بچه هاشون راحت باشه كه به اين معجزه الهي دست پيدا كردند.niniweblog.comniniweblog.com

بعد اونوقت ما چطور رفتار مي كنيم؟niniweblog.com

مي گيم چرا دخالت مي كنيد؟

چرا عجله داريد؟

ما شرايط نداريم.......

 و هزار تا توجيه حق به جانب ديگه............بعد كه مادر يا پدر شديم  مي فهميم چرا اصرار داشتن بنده هاي خدا!niniweblog.com

من كه هنوز ني ني ندارم ولي وقتي پدرم پارسال فوت شد اينا رو فهميدمniniweblog.com
و با خودم گفتم اي كاش از خودخواهيامون كم كنيم بذاريم اونا هم زودي مادر بزرگ و پدر بزرگ بشن!

خدا بيامرزه بابامو.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

niloofar 00
8 خرداد 92 11:41