خاطرات من و ني ني

چند تا ني ني مي خوايد؟

1391/10/28 23:01
نویسنده : هما
433 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

چند تا ني ني مي خوايد؟

يكي؟niniweblog.com

 

دوتا؟niniweblog.comniniweblog.com

 

 

سه تا؟niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

چهار؟niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

هر چند تا!سوال

فقط به اين فكر كردين يكي دو نسل ديگه بچه ها و نوه هاي ما عناويني مثل......خاله......عمه......عمو.......دايي.......رو نمي شناسن و براشون غريبه اس!niniweblog.com

 

چه برسه به دختر خاله و پسر عمه و ..........ابرو

يعني اين درسته؟عصبانی

الان خداوكيلي دايي و خاله و عمه و عمو نداشتين چه حسي داشتين؟کلافه

اين يه جور خيانت ماست به نسلهاي آينده.....گریه

ولي خوب اگه يه كم خود خواهي هامونو كم كنيم مسئله حلهمتفکر

حق مي دم كمي اوضاع مالي هم دخيله يعني كمي نه زياد.عینک

ولي خوب تنها مي شن بچه هامون .اون موقع با غريبه ها دوست مي شن ها.......شیطان

 

 

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اکی
29 دی 91 2:00
اینو خوب اومدی هما جون.اگه به من باشه 3,4 تا بچه میخوام.اما وقتی به زایمانش فکر میکنم....


زايمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من از حاملگي و زايمان نمي ترسم...از وقتي بچه رو توي بغلم بذارن ترسم شروع ميشه.........

زهرا
29 دی 91 3:16
ماشاا.. چقد زود به زود آپ میکنی! من 4 میخوام 2 تا پسر 2 دخترهم خاله شن هم عمه هم عمو و هم داییییییییییی
پدر از نوع 4
مادر از نوع همه کاره



ممنون كه جواب همه پست ها رو هم مختصر گفتي.......
طفلي ما زنها



مامان حسنا
29 دی 91 14:03
.......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥ذ
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........سلام.........♥##############♥
...........................♥###########♥
..........خوبي...........♥#########♥
...............................♥#######♥
....اپم.........................♥#####♥
...................................♥###♥
...به ماهم سر بزن............♥#♥
.......................................♥
..............منتظرم.................♥
........................................♥
........................................♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
.: ............................ :. ♥
................................♥
...........................♥
......................♥
.................♥
............♥
........♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥


ممنون كه به وبم سر زدين.وب قشنگي داشتي.حسنا جون سلامت
ماماطهورا
29 دی 91 14:24
هما جون منم 4 تا ني ني ميخوام البته دوتا دوقلو بيشتر دوست دارم


مي خواي زودي راحت بشي ها....خدا رو چه ديدي هيچ بعيد نيست.
مونا
29 دی 91 19:08
دوستي من 2تا ميخوام اما به اقتصاد و بي خوابيش كه فكر ميكنم جا ميزنم آخه خواب واسه من خيلي مهمه


ايشالله دوتا بشن.خدا بزرگه و روزي رسون.تنبل جونم كم بخواب ديگه............
حانی
30 دی 91 21:34
من خاله دایی عمو عمه زیاد دارم ولی خودم خواهر نداشتم واسه همین عقده ای شدم
برادرم هم که 6 سال از من کوچکتره و من بیشتر مامانش بودم تا خواهر
بیچاره بچم نه خاله داره نه عمه
با همسر تصمیم گرفتیم 3 تا ولی اگه سنم قد بده...
نگران مسائل مالی نیستم...خدا روزی هر کسی رو جدا میده


موافقم .ايشالله اوليش بزودي سر و كله اش پيدا بشه