خاطرات من و ني ني

رفتارمون چجوريه؟

1391/11/5 17:25
نویسنده : هما
237 بازدید
اشتراک گذاری

 

رفتارمون چجوريه؟

 

هيچ فكر كردين در آينده ممكنه رفتارتون چطور باشه؟niniweblog.com

 

آيا هميني كه هستين  مي مونيد؟niniweblog.com

 

آيا تبديل به آدم بهتري مي شيم؟niniweblog.com

 

آيا كم حوصله مي شيم؟niniweblog.com

 

من خودم فكر مي كنم در آينده كه مادر بشم، يك مادر قانون مند و سخت گير خواهم بود.niniweblog.com

 

خيلي حساس روي همه چي.niniweblog.com

 

دلم مي خواد همه چي درست باشه.

برعكس من، باباي ني ني يه آدم با حوصله و صبورهniniweblog.com

 

و مطمئنم كه پدري ميشه كه بچمون مي ره پيشش از من گله مي كنه كه مامان نمي ذاره اين كارو بكنم...مامان نمي ذاره اون كارو بكنم.niniweblog.com

 

رفتار شما چطور خواهد بود؟niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ مامان آینده ♥
5 بهمن 91 18:14
سلام عزیزم....

ممنونم که اومدی......

من علاقه خیلی زیادی به بچه دارم و دوست دارم زودتر بچه دار شم

اما وقتی فکر میکنم میبینم هنوز آمادگی کاملو ندارم...!

نمیدونم میتونم اونطور که تصور میکنم مادر خوبی باشم یانه...!!

درست مثل شما...منم خیلی حساسم ...

وقتی بعضی بچه هارو میبینم که حسابی وروجک و اذیت کارن و مامانشون عین خیالشونم نیست

میگم من نمیتونم اینجوری بی خیال باشم...!!

مطمئنا حتی شده با عصبانیت هم رفتار میکنم باهاش تا اینکارا رو نکنه...!!

و من این رو نمیخوام....!

نمیخوام زود از کور در برم و سرش داد بزنم...!!

باید رفتارمو در آینده تغییر بدم....


عزيزم همين كه خودتو مورد تحقيق قرار دادي خيليه.موفق باشي.ايشالله بزودي دوتامون مامان بشيم.آمادگي نداري؟
چرا؟
زهرا
5 بهمن 91 19:03
عزیزه دل خواهر من هر پیشت میامبه نظرم مامان خوبی واسه نی نی خودم میشم ، البته یه ترس کوچولو هم دارم که نکنه مامان خوبی نباشم ، ولی بابایی فکر نکنم با نی نی خوب باشه آخه از همین الان نمیخوادششششششششش.میگه سال
آینده برا اون موقع هم اما و اگر میاره


ممنون.در مورد باباي ني نيت هم عجله نكن مردها به محض اينكه بچشونو بغل بگيرن يه افتخاري مي كنن كه ............بيا و ببين
زهرا
5 بهمن 91 19:15
منظورم از هر ، هرروز بود
فکر نکنم چشمم آب نمیخوره


هر چي خدا بخواد.نه آب بخوره چشمت