خاطرات من و ني ني

مادر زيبا

1391/11/14 17:25
نویسنده : هما
252 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

مادر زيبا

 

شما مادر هستين يا قراره ايشالله بعدا مادر باشين؟

به زيبايي هاتون فكر كردين؟

زيبا هستين؟

منظورم هم زيبايي ظاهريه هم باطني.

شايد بيشتر مرتب بودن وضع ظاهر الان منظور منه.

امروز توي بانك بودم يه بچه اي صندلي جلو نشسته بود و زل زده بود به تيپم.niniweblog.com

 

انگار براش عجيب بود ظاهر من!

به مادرش نيگا كردم ديدم شلخته و نا منظم.

گفتم خوب بچه حق داره با يه حسرتي بهم نيگا مي كرد  يه جوري شدم.

منظورم اين نيست كه خوش تيپم ها ! نه ،خوب مرتب كه هستم حداقل.niniweblog.com

 

با خودم فكر كردم طفلي بعضي مادرها اونقدر سرشون شلوغه مشكلات زندگيه يادشون مي ره به خودشون بپردازن.

امروز تصميم گرفتم هر قدر هم كه سرم شلوغ بشه و مادر باشم باز هم از ظاهر خودم غافل نشم.

niniweblog.com

دلم مي خواد بچه ام  حتي به ظاهر من هم افتخار كنه.niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آنی
14 بهمن 91 18:26
باهات موافقم عزیزم


مریم مامان عسل
16 بهمن 91 17:52
عزیزمممممممم
باهات کاملا موافقم!
منم هیمن اخلاقو دارم
مرتب بودن لباس و ظاهر برام خیلی مهمه
درستش هم همینه



آفرين.به به

مامان یه فسقِلی
16 بهمن 91 23:59
آفرین ... به تو که انقدر واسه بچه آینده ت می خوای وقت بذاری و از الان کلی به فکرشی


بازم ممنون.بابت نظرهات خيلي خيلي ممنون.دستت طلا
يكي مثل من
18 بهمن 91 12:54
منم موافقم. مرتب بودن ربطي به شيك بودن يا نبودن لباس نداره ميشه تو هر وضعيت مالي مرتب بود