خاطرات من و ني ني

سفر

1392/3/7 20:42
نویسنده : هما
532 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم سلام.

می دونی چند وقته باهات حرف نزدم؟گریه

انتظار باعث میشه سخت بشه برام حرف زدن.

اما این ماه قراره من و بابایی منتظرت نباشیم.تعجب

می دونی چرا؟نیشخند

چون یکی دوروز دیگه می خوایم یه هفته ای بریم سفر از یزد و اصفهان گرفته شاید از برگشتنی از راه شمال برگردیم.

خیلی خوشحالیم.

و اینکه نمی شه توی سفر انتظار باردار شدن داشت.

پس این ماه رو می خوایم به خوشگذرونی بپردازیم.شما هروقت خدا صلاح دونست بیا گلم.ثمره قلبم، نور چشمونم.big smiley

من خیلی دلم می خواد برم ماسوله و جنگل تونلی گیسوم تالش رو ببینم ولی احتمالش کمه بریم.

 

دیگه اینکه ایشالله برگشتیم چند تا عکس اینجا برات می ذارم خاطرش اینجا برات بمونه.

 

بعضی ها می گن این سفر می تونه برای کم کردن استرس انتظار بارداری خیلی مفید باشه

 

با امید به خدا.

یه هفته غیبتمو دوستان ببخشید تا برگردم.ممنون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

هستی69
7 خرداد 92 23:55
انشاا.. برگردی بهت خیلی خیلی خوش گذشته باشه گلم و با انرژی کامل بیای


ممنون گلم.بوس
مرضیه مهدی
8 خرداد 92 11:47
سلام عزیزم خوبی امیدوارم سفر خوب و بی خطری داشته باشی و حسابی بهت خوش بگذره بجای منم خوش بگذرون چون من تا یه مدت نمیتونم با این شرایطم جایی برم


ایشالله برگشتم زودی شرایط الان تو رو پیدا کنم.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
8 خرداد 92 12:51


ای ولللللللل

خیلی خوبه ...

خوش بگذره و مراقب خودتون باشین

سفرتون بی خطر


ممنون.
گل انار
8 خرداد 92 20:31
عزیزم خوش بگذره امیدوارم سفر خوب و پرباری برات باشه




ممنون.از اینکه برام نظر گذاشتی و به وبم سر زدی ممنون


مرجان مامان آران
8 خرداد 92 23:04
خوش بگذره عكس خودتم بزار


ممنون چشم حتما
مامان ازاده
9 خرداد 92 13:07
هما جون خوش بگذره بهت عزیزم-امیدوارم سفرت آغاز خوبی باشه واست-موفق باشید-مواظب خودت باش


ممنون گلم.بوس بوس
پرهام ومامانش
14 خرداد 92 23:34
خیلییییییییییی باحالی
خیلی جالب نوشتی داری میری منتظر کسی هم نیستی

خوش بگذرهههههههههههههههههههههههه


ممنون عزیز
زهرا
21 خرداد 92 11:54
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه عزیزم .کم پیدایی مامان آینده
بوووووووووس .بای


ممنون گلم.
مامان ندا
22 خرداد 92 17:44
سلام گلم مرسی از جوابی که به سوالم دادین من کرمهای مختلف استفاده کردم آلوئو ورا هم که درش سبز رنگه فایده نداره آبلیموبا گلیسیرینو فقط دوبار خواهرم برام درست کرده بود استفاده کردم ادامه ندادم حتما خوبه خوشحال میشم همدیگهرو لینک کنیم اگه موافق بودی جواب بده مرسی


چشم عزیز با افتخار لینک می کنم.
افسونی
1 تیر 92 10:51
عزیزم ایشالله بهت خوش بگذره و استرست کم بشه تا بتونی یه نی نی نپل مپل بیاری .استرسم نداشته باش خدا داره میگرده یه فرشته ناز مثل خودت بذاره تو دامنت


ممنون گلم
افسونی
1 تیر 92 10:52
هما جونم تاریخشو ندیده بودم .ایشالله بهت خوش گذشته باشه .یه لحظه موقع پیام گذاشتن شک کردم چرا اینقد سفرت طولانی شده هاااااااااااااااا دیگه به تاریخش نگا مکردم


ممنون
ری.را
12 تیر 92 2:11
اومدی تالش به ما هم سر بزن مامانی


چشم