خاطرات من و ني ني

سوال و جواب

1392/4/7 23:33
نویسنده : هما
477 بازدید
اشتراک گذاری

من توی وبلاگ دوستم این نظر سنجی رو دیدم و اینجا جواب می دم:


 

 

اگر ماهی از سال بودم...

دی چون خودم متولد دی هستم


اگر روزی از هفته بودم...

شنبه سرشار از انرژی


اگر عدد بودم...

46 عدد اسممه به حروف ابجد

اگر نوشیدنی بودم...

آب از همه گواراتره

اگر ثواب بودم...

یه عمل خیر با اثری بلند مدت حتی تا بعد مرگم

 

اگر درخت بودم...

شاتوت که خیلیا بخورن و خوششون بیاد،خودم عاشق شاتوتم


اگر میوه بودم...

از شاتوت بگذریم موز


اگه گل بودم...

رزقرمز جیگری نشان عشق

اگه آب و هوا بودم...

باد و نسیم ملایم تابستونی و سایه تو تابستون

اگه رنگ بودم...

قرمز پر انرژی

 

اگه پرنده بودم...

گنجشک عاااااااشقشم


اگه صدا بودم...

صدای امواج دریا آرامش بخشه

 

اگه فعل بودم...

فعل حال.واقعیته

 

اگه ساز بودم...

ویولن خیلی پر هیجانه

 

اگه عضوی از بدن بودم...

رحم.......زود هی نی نی بسازونمقهقهه

 

اگه بخشی از طبیعت بودم...

جنگل انبوه

 

اگه یک حس بودم..

 

حس یقین که حتما خوشبختی و عاقبت به خیری به بار میاره

 

ممنون مامانِ آینده یه فسقـِــلی  http://nini6368.niniweblog.com/

دوستان هر کی می خواد جواب این سوالارو توی وبلاگش بذاره 

دلبخواهیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرهام ومامانش
7 تیر 92 23:41



ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
8 تیر 92 1:17
چه سرعت عملی داری ماششششششششششششالا ...

خیییییلی از عضو بدن خندیدم ...

مرسی که انجام دادی


مرسی که اینقدر مهربونی دلت نیومد3 تارو انتخاب کنی و همه رو دعوت کردی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 تیر 92 18:08
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
مامان آنی
16 تیر 92 13:56
هماجون حتما از مسابقه نی نی شکمو خبر داری ممنون میشم با ارسال کد 433 به 20008080200 به ویانای من رای بدی
اولین کسی هستی که براش نوشتم می دونم دلت مهربونه و دستت سبک


اطاعت امر شد عزیزم.
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 تیر 92 1:34
در خلوت شب ز حــق صـدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید

با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . ..


روزه یعنی نفس خود پاک کن / قلب ابلیس درونت چاک کن
راه پرواز است سوی آسمان / ماه گردیدن بسان عاشقان
التماس دعا