خاطرات من و ني ني

حرف های مادرانه

1392/4/19 17:28
نویسنده : هما
538 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نور چشمونم

ثمره قلبم 

سلام

خیلی وقته باهات حرف نزدمگاوچران

خیلی وقته دلم غصه داره و منتظرتمنگران

نمی دونم وسط انتظار و غصه چی می تونم بیام برات بنویسم گریه

پس سکوت می کنمساکت

امروز روز اول ماه رمضونهنیشخند

عزیزم یعنی میشه توی این ماه عزیز مهمون دلم بشی؟مژه

نمی دونم گلکمناراحت

نمی دونم کی میایگریه

ولی بدون با اومدنت خونه با صفا مونو برکت می دیقلب

دل خیلیا رو شاد می کنیاز خود راضی

عزیزم ماه پیش من و بابایی خیلی امید داشتیم  آخه خیلی نشانه ها برای اومدنت بود که فکر می کردیم اومدیتعجب

حتی بابائیت که همیشه احساساتشو در مورد نی نی دار شدن کنترل می کنه و می گه هر چیزی وقت خودش (یعنی هر وقت نی نی اومد شوقشو می خواد نشون بده) بازم با همین عقیده اش ماه پیش می گفت هما شبیه مامانا شدی .... دلم آب می شد برای بودنتگریه

اما نشد نگران

و نمی دونم کی میشه؟

دارم کم کم نگران می شیم.

تو دوست داری مامان و بابا اذیت بشن؟

پس به خدا بگو خدا جونم اجازه بده من زودی برم پیش مامان و بابام.......

خدا مهربونه خودش دستتو می گیره میاره میذاره تو دلم

وای که چه حسی باشه اون روز که اومدنتو بفهمیم.

دیگه داره اشکم در میاد.....

توی این ماه پر برکت ایشالله خدا اجازه بده بیای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مریم
19 تیر 92 22:05
salam asise del
omidvaram too hamin mahe mobarak be khasteye delet beresi va dige too delet gham nabashe golam


ممنون
اینقدر مریم های گل زیادن قاط زدم کدوم مریم کدوم نوشته رو نوشته
مامان نازی
20 تیر 92 0:28
سلام دوست خوبم.
عزیزم الهی که خدا بهترین کادوشو بهت بده توی این ماه عزیز.تو هم برای من دعا کن از غربت نجات پیدا کنیم.


ایشالله حاجت دلتو بگیری عزیزم
مامان نازی
20 تیر 92 0:31
گلم کیانا توی مسابقه شرکت کرده اگر دوست داشتی بهش رای بده.کد 468 رو به 20008080200 پیامک بزنین.


چشم فردا برم شارژ بگیرم چشم
ندا
20 تیر 92 0:50
ایشالله تو این ماه عزیز خدا یه نی نی براتون بزاره تو دلت .. شادیتون چندین برابر بشه


ممنون مهربونم.ایشالله توی همین ماه هر حاجتی تو دل مهربونته خدا بهت بده
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
20 تیر 92 0:54
عزیزم
حست دقیقا مثل قبلنای منه
امیدت به خدا ایشالا که تو تقدیر امسالتون یه نی نیه خوشگل و سالمه


ممنون
مرجان مامان اران
20 تیر 92 1:03
عزیز دلمممممممممممممم قربونت دلت برمم

واقعا میگم به جون اران همیشه به یادتم و دعات میکنم

از ته قلبممممممممممممممممم میخوامو برات ارزو میکنم این ماه مامان بشی ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دوستت دارم زیادددد




قربون دل مهربونت.با اون نی نی تو دلت خدا حتما صداتو می شنوه و امیدوارم صلاح بدونه دعاتو برآورده کنه.

یه بار دیگه هم بهت گفتم انگار صد ساله می شناسمت......خیلی دوستت دارم.حتما موجامون شبیه همه فرکانسی همو دوست داریم


ghazi9420
20 تیر 92 1:21
اشکمو در اوردی
چقدر جالب


ببخشید
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 تیر 92 9:40


چه خوشگل نوشتی ...

چقدر مادرانه ...

از ته دل حسِــتو لمس کردم ...



توی این روزهای خوب و مهمونی ِ خدا، سر سفره های افطار ... به یادت هستم ...



منم یاد همه می کنم تو دل گناهکارم
پرهام ومامانش
20 تیر 92 10:39
هی دنیا
نمیدونم ان شالله میشه این ماه حتمنی میشه
یکی از دوستام بعد15 سال یهو بیخبر فهمیده که 3 ماه باردار بوده نمدونی چقدر خوشحاله بیچاره از ترسش از جاش بلند نمیشه ان شالله برای شما هم همینجور بیخبر میاد غافلگیر گیرت میکنه البته توهمین ماه


ایشالله قربونت
مامان ازاده
20 تیر 92 13:52
هما جان انشالا توی این ماه عزیز خدا حاجتتو براورده کنه عزیزم

خیلی دلم گرفت




ببخشید بخدا

مامان آبتین
20 تیر 92 16:16
سلام طاعاتتون قبول انشاءا.. توی این ماه مبارک خدا مجوز یه نی نی ماه رو بهتون بده آمین


ممنون مهربونم
lwd
20 تیر 92 16:23




اکی مامان نیکان
20 تیر 92 20:00
ایشالا خدا دعای ب این خوبی رو بی جواب نمیذاره.


ممنون عزیزم
زهرا(ترنم عشق)
21 تیر 92 19:02
عزیزم خصوصی


ممنونم
زهــــرامامان فنچـــــــــــی
23 تیر 92 13:41
امیداورم با روحی پاک این ماه نینی رو دعوت کنی عزیزم . ونی نی بیاد تو دلت


باران جوینده
24 تیر 92 16:20
سلام هما جونم وبت خیلی احساس برانگیزه اشکمو دراووردی انشالله خدا به حق همین روز های عزیزش زود زود یه نی نی سالم بزاره تو دلت
یه خانواده بزرگ تر شین


قربون دل مهربونت بشم من
محمدسبحان و مامانی
28 تیر 92 13:18
سلام خانومی امیدوارم به خواسته دلت برسی برات دعا میکنم ان شاالله تا آخر ماه رمضون مهمون دلت بیاد و با خوشحالی از اومدنش خبرم کنی


ممنون مهربونم
هدیه
29 تیر 92 22:35
سلام عزیزم امیدوارم که به زودیه زود خدا یه نی نی تودلی ملوس بهت بده.با آرزوهای بهترین ها


قربون دل مهربونت عزیزم
معصومه زن عموی بردیا
30 تیر 92 0:01
سلام عزیزم .میشه به بردیای زن عمو رای بدید؟واقعا محبت میکنید آهان راستی کد 736
مهری
6 مرداد 92 15:59
هما جون این نوشته ها اشک منو در میاره همیشه
ای خدا به حق این شبهای عزیز ماه مبارک رمضون بخصوص این شبهای قدر حاجت همه رو بده


ایشالله عزیزم