خاطرات من و ني ني

بازم نیومدی

1392/4/30 18:03
نویسنده : هما
475 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                             

 

 

باز نیومدی  دل غصه داره

 چشام خیسه دوباره

 

 

 

                                                                             

                                        چشام خیس و دلم تنگه شب و روز

نمی دونم چجور کنم فراموش

نمی دونم بخوام زوری تو رو من؟

یا باید بی خیالی  باشه یارم؟

دیگه حالا دلم سنگین و سرده

امیدم یخ زده، یا اینکه قهره!

نمی دونم اصن مادر شدن رو

نمی دونم لیاقت دارم اصلا

چه باید کرد جز صبرو چه سخته

ولی  چاره چیه ایمان چه کرده؟

دلم ایمانشو داره هنوزم

به خود می گم که شاید بی تو باید

نمی دونم عزیزم من که اصلا 

دارم از غصه چرت و پرت می گم؟

گریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان گل پسر
30 تیر 92 18:08
سلام عزیزم
ایشالله به برکت این ماه عزیز زودی مامان بشی
منم این روزای پر از انتظار رو داشتم
خوب میفهمم حالت رو


ممنون که درک می کنی التماس دعا{بوس}
هستی69
31 تیر 92 2:33
سلام هما جون درکت میکنم خیلی سخته حتما یه حکمتی هست


حتما هست ممنون به وبم سر می زنی عزیزم
هدیه
2 مرداد 92 2:52
سلام عزیزم چند وقته حسابی سرم شلوغ شده ایشالا به زودی آپ میشم.ممنون که هنوز بهم سر میزنی در ضمن من مطمینم امسال با هم نی نی دار میشیم.....بگو ایشالا


ایشاللـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
خاله آویسا
2 مرداد 92 3:37
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم همتون رو می بوسم ان شاالله بعدا جبران کنیم به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم http://avisa1389.niniweblog.com/
هدیه
2 مرداد 92 4:41
سلااااااااام من آپ شدم


میام می بینم
مریم(salvia)
3 مرداد 92 19:24
سلام عسیس دل
مثل همیشه عالیه وبت
منم آپم آجی گلم دوس داشتی سر بزن بهم
خوش باشی گلم


چشم حتما ممنون آبجی خوشگلم
firiha
4 مرداد 92 23:19
سلام عزیزم خوبی؟ دلم برات تنگ شده هما جونم صبور باش منم خوب درکت میکنم ولی چه میشه کرد جز صبر


قربونت عزیزم امروز اتفاقا خیلی به فکرت بودم.....یهو حس کردم بزودی می خواد نی نیت بیاد
مامان آنی
24 مرداد 92 7:37
سلام هما جونم
از این فکر را نکن توروخدا تو لیاقت یه نی نی ناز رو داری چرا که میتونی یکی از بهترین مادرای دنیا باشی ولی آدم که نمی دونه حکمت کارای خدا چیه یه وقت مثل من پدری رو که بی نهایت عاشقش بودم رو زود ازم گرفت و 2 سال من دپرس و داغون بودم به یکی هم دیر میده ولی میده عزیز دلم


ممنون از دلداریت.اگه این صبر نبود ما باید چه می کردیم؟