خاطرات من و ني ني

خبر خوب که بی صبرانه منتظرش بودم

1392/6/7 16:43
نویسنده : هما
481 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اگه همیشه بهت سلام می کردم اینجا، اگه همیشه می گفتم نور چشمم ، ثمره قلبم ، الان با تک تک سلولهام حست می کنم و بهت می گم سلام  بخشی از وجودم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

به وجودم خوش اومدی.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

نمی دونم چطور بنویسم.نمی دونم حس خوشحالیمو چطور ابراز کنم؟

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

همیشه بخش خوش خبری وبلاگها رو می خوندمم و اشک می ریختم.گریه

امیدوارم  همه دوستام که آرزوی بچه دار شدن دارن به زودی حس الان منو تجربه کنن.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اول از همه اون دوستان نام می برم تا بدونن اگه باردار شدم دلیل نمی شه یادم بره یه آرزوی مشترک باهشون داشتم:

نسیم - مریم مشهدی - مهری -مونا  - افسون - پریوش - رویا و مریم  - آسیه - مرضیه - دوستای نی نی وبلاگی - امیدوارم اگه حافظه یاری نکرده و اسمی یادم رفته منو ببخشین.اوه

 

و اما  اینکه چطور فهمیدم باردارم:گاوچران

برای سالگرد فوت مادر بزرگم رفته بودیم تربت حیدریه و دیدم 7 روز از زمان مقرر گذشته و به بارداری مشکوک شدم یه بی بی چک زدم (4شهریور 92)بلافاصله مثبت شد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدرضا رو وسط شلوغیا صدا زدم تو حیاط و بهش گفتم منو بوسید و بغلم کردتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد ولی قرار گذاشتیم به هیچکی نگیم  تا آزمایش بدم.عینک

فردای اون روز رفتیم نیشابور چون دوست رضا دعوتمون کرده بود و قول بهشون داده بودیم.

یه شب اونجا بودیم و با بیصبری تمام صبح زود راهی سبزوار شدیم.به سر مزار بابا رفتم و تا تونستم اشک ریختم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدگفتم بابا اولین نفر به خودت اومدم بگم .گفتم بابا روحت شاده می دونم چون آرزو داشتی من بچه دار بشم.

خیلی گریه کردم  و تا ظهر رسیدیم خونه و بلافاصله رفتم آزمایش دادم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  

(5 شهریور 92)

عصرش جواب آزمایشو گرفتم و شادی افزون شدنیشخند و دکتر برام آزمایش چکاب تیروئید و قند و این چیزا داد امروز صبح رفتم آزمایش و بعد گرفتن نتیجه دارو باید شروع بشه.

دکترگفت احتمالا 5 اردیبهشت 93 وقت زایمانه 

الان سخت مشغول مطالعه هستم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدکه چیا باید خورد چیا نباید خورد چه کارایی باید انجام داد یا انجام نداد؟

خلاصه خیلی خوشحالم دیشب به مامانامون و خواهرامون گفتم و امروز به دوستای اینترنتیم.به هیچکی دیگه نگفتیم تا کمی بزرگتر بشه بعد علنی بکنیمش.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

زهره مامان منتظر
7 شهریور 92 19:16
سلام عزیزم خوشحال شدم که مامان شدی . تو انجمن خوندم امدم اینجا تبریک بگم قدمش مبارک باشه حسابی مواظبش باش عزیزم


ممنون که به وبم سر زدی گلم.ایشالله حاجت دلتو از خدا بگیری خانمی
مرجان مامان آران
7 شهریور 92 23:26
واییییییییییییییییییییییییی خیلی خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی برات خوشحال شدم همای عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
میدونی که من همیشه به فکرت بودمو دعات میکردم الانم واقعا خوشحال شدمو اشک تو چشمام جمع شد فداتشمممممممممم
به سلامتی ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


عزیز دلمی مرجان.خودت حالت در چه وضعه؟اصلا بذار الان بیام وبت یه سروگوشی آب بدم.......
مامان ازاده
8 شهریور 92 9:11
بسلامتی عزیزم-چشمت روشن
خیلی خوشحال شدم-ایشالا بارداری خوبی داشته باشی هما جون


قربون دل مهربونت عزیز دلم.
فیریها
8 شهریور 92 11:28


فقط میتونم بگم خدایــــــــــا شکرتـــــــــــــ...

هما خیلی خیلی زیاد برات خوشحال شدم... برا منم دعا کن آبجیراستی بتات چند بود؟ بیا بگو چیکارا کردی اینماه؟ عسل رو انجام میدادی؟


ممنون گلم به خدا خیلی به یادتم.ایشالله یه روز تو وبت همچین خبر خوشی بذاری
محبت
8 شهریور 92 17:11
سلام هما جون اگه منو یادت باشه سال قبل ماه رمضون سایت خانم گل تاپیک مامانای آینده بودیم من الان هفته 20 بارداری هستم و نی نیم شاه پسره
همیشه به وبت سر می زدم و برات دعا میکردم
امروز اومدم وبت و خبر خوشت رو خوندم خیلی خیلییییییییییی خوشحال شدم و ذوق کردم
امیدوارم بارداری راحتی داشته باشی و به سلامتی زایمان کنی الهی آمین
ی عالمه بوسسسسسس واسه مامان هما و نی نی کوچولوش



عزیزمی خانمی یادمه.و خوشحالم بارداری می دونستم بارداری اما نمی دونستم کجا بهت تبریک بگم.منم بهت تبریک می گم.موفق باشی.
مامان اینده یه فسقلی
8 شهریور 92 22:26
ای جاااااااان
عززززززیز دلمممممممم
خداییش اومده بودم بهت گله کنم که کجایی و نیستی و این حرفا، ولی وقتی این خانومه بارداره که عکسشو گذاشتی، دیدم، قند تو دلم آب شد ...
خیییییییلی واست خوشحااااالم هما جونم
یه دنیا بهت تبریک میگم عزززززززیزم....
اینم دو تا بوس واسه خودت و نی نی کوشولوت




ممنون عزیز دلم.مهربونم قربونت.ایشالله بزودی یه همچین عکسایی تو وب خخودت ببینم.می بوسمت.
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
9 شهریور 92 0:43
عزییییییییییییییییییییییییزم مبارکت باشه ایشالله خوش قدم باشه واستون


ممنون گلم.
غریب آشنا
9 شهریور 92 3:18
هما جان خیلیییییییییی خوشجالم برات ...خیلیییی خیییلیییی خیلیییی .

روح پدرت شاد ...با حوندن اینکه رفتی اونجا مزارشون و بشون خبر دادی خیلیییی گریه کردم هنووز اشکهام بند نمیاد با گریه برات مینویسم "ای کاش...."



شرمنده اذیت شدی عزیزم.
مریم
9 شهریور 92 11:11
خیلی خوشحال شدم
وقتی خبر نی نی دار شدنتو میخوندم اشک تو چشام جمع شد
کاش منم یه روز مث تو خبر بارداریمو بدم به شوشو وخونواده هامون

ایشالا بارداری خوبی داشته باشی

ممنون که برام دعا کردی و اسممو نوشتی خیلی ذوق مرگ شدم


قربون دل مهربونت.الهی الهی الهی به زودی یه وبلاگ بسازی اولین پستشم خبر بارداریت باشه.
سولماز
9 شهریور 92 14:22
هما جونم مبارکه واقعا خوشحال شدم گلم
ایشالا بارداری راحتی داشته باشی


ممنون عزیزم ایشالله بزودی برای شما.خانمی وب زیباو پر از انرژی مثبتی داری.مخصوصا اون عکس عشقولانه اولش.ایشالله عشقتون همونجور که خودت نوشتی روز به روز افزون بشه راستی خاستی یه رمزم به من بده روی ماهتو ببینم
yasi
9 شهریور 92 14:50
salam homa kahnoom tabrik migam ishala ke sahiho salem bashe ninit
manam mese shoma to site khanoom gol to tapike oonayi ke mikhaan maman beshan boodam
mese shoma goftam ta akhare shahrivar bikhila misham va hata dobaram bishtar rabete nadashtim ama khale joon nayoomado manam fahmidam ke mamana shodam.


خانمی مبارکت باشه.ایشالله دوران خوب و پر خاطره ای رو هردومون سپری کنیم.و یه روز عکس نی نی های هم سنمون رو به هم نشون بدیم.اگه وبلاگ زدی آدرسشو بهم بده.قربونت.
نازدونه
9 شهریور 92 21:55
هما جان تبریک میگم
امیدوارم یه بچه ی سالم و صالح خدا بهت بده
انقدر خوشحال شدم که توی چشمم اشک جمع شد .
هما جان سعی کن با ارامش باشی چون اینجوری نوزادی ارام خواهی داشت .
سعی کن خودت و همسرتتو برای مشکلات بچه داری اماده کن البته اینا تجربه منه. چون با ورود یه موجود پاک و البته زبان نفهمhih وضع زندگی دونفره تون خیلی تغییر میکنه .

ممنون عزیزم .آره همه همینو می گن.
مریم( salvia)
9 شهریور 92 22:12
فدای آجی نانازم بشم که بعد این همه ناراحتی خوشحالم کرد
امیدوارم روز ب روز جیجل خاله بزرگ بشه و مامانشم اذیت نکنه
فدات بشم
بووووووووووووووس


آبجی جونم.قربونت عزیزم.ایشالله مثل خاله ته تغاریش بامعرفت بشه.
مهتاب
10 شهریور 92 11:29
سلام هما جونم بارداریت مبارک باشه انشالله نی نی سالم و سلامت بیاد بغلت عزیزم ممنون به وبم امدی منم لینکت کردم


خانمی ممنون.
سولماز
12 شهریور 92 21:45
هما جونی خصوصی داری


چشم و ممنون عزیز
پرهام ومامانش
13 شهریور 92 22:10
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مبارکککککککککککککککککککککککککک باشه خیلی خوشحال شدم ان شالله سلامت دنیا بیاد



قربونت
مامان توت فرنگی
17 شهریور 92 12:50
وای عزیزم خیلی خیلی برات خوشحال شدم
منم هرموقع خبر بارداری یک مامان منتظر را می خونم اشک می ریزم

ولی اشکی از سر شوق

انشالله همه چیز خوب پیش بره
کار خوبی کردی به کسی نگفتی
برای همه مامانهای آینده هم دعا کن



ممنون