خاطرات من و ني ني

چکاب های اولیه

1392/6/10 21:03
نویسنده : هما
491 بازدید
اشتراک گذاری

ثمره قلبم سلام.گاوچران

عزیز مامان من این روزا سخت درگیر چکابم،  اینکه خیالم راحت بشه همه چی مرتبه.دیروز دکترم گفت همه چی خوبه .برای تیروئیدم باید قرص مصرف کنم و 2 تا دارو برای مواقع اورژانسی داد که توی خونه داشته باشم.مژه

از دکتر خواستم سونو بنویسه که وجود نازنینتو ببینم که گفت الان زوده 10 روز دیگه بیا بفرستمت سونو.

عزیزم بیصبرانه منتظرم کی بشه ببینمت هرچند کوچولو و ریزه میزه که هنوز توی هفته 5-6 معلوم نیست دقیقا چی به چیه.قلب

حتی فکری هستم که یکی هستی یا دوتایید؟متفکر

نور چشمم بابایی هم با ذوق تمام این روزا به تکاپو افتاده و خیلی هوای دوتامونو داره.مژه

دیشب فشارم پایین بود شب خوابم برد قبلش  بهش گفته بودم دلم تخم مرغ آب پز می خواد .ساعت 11 بیدارم کرد گفت توقع نداری بذارم بی شام بخوابی ؟

گفتم چند وقته خوابم سوالگفت یه ساعته.

رومو برگردوندم دیدم  سفره پهن کرده سیب زمینی و تخم مرغ پخته سر سفره گذاشته تا بخورم.خیلی  خوشحال شدم و بهش گفتم شرمنده اذیت شدی.خجالت

بعدشم کمی درد زیر دلم داشتم که کمی  نگران شدم.

ولی دکترم امروز گفت طبیعیه.

بالاخره اینکه مشغولیم.

این هفته کامل  درگیر آموزش رانندگی ام و هفته دیگه امتحان دارم.ولی خوبه الان گواهینامه ام رو بگیرم چون سنگین بشم یا شما دنیا بیای سختم می شه.چشمک

عزیزم بالاخره اینکه بیصبرانه و با ذوق فراوون به فکرتیم و منتظرتیم.قربون وجود نازننت بشم که یه موقع هایی واقعا حست می کنم.قلب

فدای وجود مبارکت.از  2 روز پیش شروع کردم به خوندن سوره یوسف تا 40 روز بدمم به یه سیب و بخورم تا تو خوشگل بشی. و از همون 2 روز پیش هم یه دور قرآن شروع کردم روزی 4 صفحه می خونم تا ماه هشتم تموم بشه به نیت سلامتیت عزیزم که بیمه ای باشه پیش خدا به حرمت کلامش سالم و سلامت برسونه به بغل من و بابایی.

عزیزم از این به بعد سعی می کنم سریعتر آپ کنم و حس و حالمو بیشتر بیام بنوسم.البته توی یه سالنامه هم می نویسم ولی اونجا کلی می نویسم.

قربونت بشم مامان جون.فرشته نازنینم برای همه اونایی که آرزوی مامان شدن دارن دعا کن نی نی هاشون زودی بیاد توی دلشون.لبخند

راستی یادم رفت یه خبر: خاله ندا دوست  دیرینه من که از کلاس پنجم دبستان باهاش دوستم دیروز با عمو فرهاد توی حرم امام رضا به عقد هم در اومدن.و من هم قرار بود برم ولی به خاطر اینکه سفر برای شما مضر نباشه نرفتم ایشالله عروسیشون با هم می ریم.

ایشالله هر وقت دکترم اجازه بده با بابایی  و شما همگی می ریم پابوس امام رضا تا خدا رو به قداست امام هشتم قسم بدم سالم و سلامت بیای پیشمون.قربونت بشم عزیزم فعلا  می رم باز میام.........از وبلاگ می رم وگرنه من و تو که پیش همیمخندهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
11 شهریور 92 12:48
سلام عزیزم
بازم بهتون تبریک می گم از وقتی شندیم مدام به فکرتم و به اینجا سر میزنم
خدارو هزار مرتبه شکر


بهار جونم ممنون مهربونم.ایشالله هر وقت خواستین خدا بهتون یه همچین حس زیبایی رو زودی عطا کنه.
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 شهریور 92 1:17
واااااااااااااااااااااااااااای عزیزززززززززززززززمممممممممممم
مبارکــــــــــــــــــــــــــهههههههههه
جیـــــــــــــــــــــــــــــغغغغغغغغغغغغغ
نمیدونی چقدر خوشحالم مبارکت باشه هزار بار
عزیزم خوب از خودت و نی نی مواظبت کنیا چیزای مقوی بخور خودت رو خسته نکنیا اااااااااا

وای خدا شکرت


ممنون گلم چشم.
پرهام ومامانش
13 شهریور 92 22:12
[مکلی بوس برای نی نی اچ]


ممنون
محبت
14 شهریور 92 13:22
سلام هماجون بازم بهت تبریک میگم امیدوارم بارداری راحت و خوبی داشته باشی و 10 روز دیگه که رفتی سونو قلب کوچولوش تشکیل شده باشه و ببینیش

راستی هما جون ی هفته ست سایت خانم گل باز نمیشه با مرورگر فایرفاکس و اکسپلورر و کروم امتحان کردم ولی با هیچ کدوم باز نمیشه بقیه سایتا باز میشن فقط خانم گل باز نمیشه
واسه شما هم همین طوره؟ اطلاع داری چی شده و دلیلش چیه؟


عزیزم برای من باز می شه الان توش دارم می چرخم.می خوای با ف/ی/ل/ت/ر ش/ک/ن باز کن شاید بشه