خاطرات من و ني ني

معرفی کتاب

1392/11/6 12:17
نویسنده : هما
526 بازدید
اشتراک گذاری

 

معرفي كتاب

كتاب دختر يا پسر؟(روش  علمي انتخاب جنسيت فرزند)

نوشته : پروفسور لاندروم بي شيتلز

ترجمه : دكتر مهدي فلاح

نشر ارغنون

به تمام افرادي كه قصد بچه دار شدن دارند چه اولين بچه شون چه دومي چه براشون جنسيت مهم باشه يا نه ، خوندن اين كتاب رو حتما توصيه مي كنم.من خوندمش و به خيلي از سوالاتي كه هميشه توي ذهنم بود پاسخ داده شد.

مترجم اين كتاب خيلي وجداني نه تنها ترجمه كرده بلكه براي ما ايراني ها هم اين قابليت رو در كتاب گذاشته كه بتونيم با پر كردن فرم هايي و فرستادن اونها به انتشارات كتاب در مراحل تحقيق و برآورد نتايج اين روش هاي علمي در ايران كمك كنيم.بايد جالب باشه.

آخر كتاب پرسشنامه اي هست كه كساني كه مي خوان با اين روش، تعيين جنسيت داشته باشن ، مي تونن به اين آمار گيري علمي در ايران كمك كنن.

اين كتاب خيلي ساده و علمي تمام مراحل قبل  از تشكيل جنين و خيلي موارد ديگه رو  توضيح داده.

من پيشنهاد مي كنم حتما بخونيدش ، نه تنها ضرر نداره بلكه مطمئنم مفيد هم خواهد بود براي همه.

با آرزوي شادي

موفقيت

 و تندرستي همتون

دوست شما :       هما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
16 بهمن 92 1:01
سلام هما جونم خیلی دوست دارم این کتاب رو بخونم نه اینکه جنسیت بچه برام مهم باشه نه اما حتما اطلاعات خوبی تو کتاب هست که من از اونها بیخبرم پس حتما در اولین فرصت بعد از اینکه اومدم ایران این کتاب رو تهیه میکنم و میخونم ممنونم ازت که این کتاب رو معرفی کردی آره عزیز حتما بخون.مفیده.ایشالله زودی بیای ببینمت.می خوای خودم برات تهیه کنم کتابو؟