خاطرات من و ني ني

کیف لپ تاب

1393/4/3 12:53
نویسنده : هما
500 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي وقته سري به وبلاگم نزدم ، يعني هم وقتشو نداشتم هم نت نداشتم!دلخور

خانواده همسرم يه هفته اومدند يزد ،قوی كيف لپ تاب هم با كمك همسرم دوختيم و آماده شد سخت بودو پركار ولي باارزش.عینک

توي اين مدت ميراث خراسان به  همسرم يه پروژه خوب پيشنهاد داده كه اگه حتمي بشه همين يكي دو هفته بر مي گرديم شهر و ديارمون و يه ترم آينده رو همسرم براي درسش به يزد رفت  و آمد مي كنه و ترم آخر كه پايان نامه است زياد يزد بودنش ضروري نيست خلاصه اينكه همين روزا مشخص مي شه اوضاعمون  چطوره!سوال خوشحالم از برگشتن به شهرمون.راضی

از دوستاي اينترنتيم بي خبرم! فقط در اين حد مي دونم كه فاطمه برگشته ايران و برم شهرمون حتما  مي بينمش.

اين ماه با خودم تصميم گرفتم ني ني دار نشم يعني عمدا نخوام.عصبانی

نمي دونم چرا شايد سر لج افتادم ولي فقط مي دونم اين ماه خودمو از انتظار كشيدن راحت كردم...........

خيلي چيزا بود مي خواستم بنويسم ولي نمي دونم چرا الان كه دارم مي نويسم فكر مي كنم لازم نيستن.درسخوان

 

اینم عکسای کیف لپ تابمون برای همسرمهربونم:

جای شارژر - جای موس و جای سی دی و و گیره فلش و  جای کارت:

سه تیغه : تیغه اول حاوی جیب لپ تاب تیغه دوم جای کتاب و تیغه سوم (عکس بالایی) جای جیب های وسایل جانبی

 

 

پسندها (6)

نظرات (11)

ساخته ها نمدی
3 تیر 93 12:57
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ چشم
اکی مامان نیکان
4 تیر 93 3:03
سلام.چه عجب خانمی.من خیلی میام ها.اما شما نیستی....جدا کارت درسته با این هنر هات....اومدی اینجا 1سر بیا خونه ما عزیزم.دلم واست تنگ شده.ایشالا کارتون جور شه. ممنونم اكي جونم.نت نداشتم.ولي از اين به بعد دارم و زود به زود ميام.شما محبت داري سر مي زني.ممنون
مامـــ♥ـــــان مهتــــ❤ـــــاب
4 تیر 93 7:23
مبارکه سفارشیه آیا؟ ممنون.بله سفارش همسري بوده........
مامان آینده
4 تیر 93 9:18
انشاالله هر جای ایران هستید خوشحال و خوشبخت باشید... راستی نه با خودت و نه با نی نی لج کن می دونی که هر چی صلاح خدا باشه همون میشه یکدفعه دیدی همین ماه که بی خیال میشی نی نی میاد...ماه رمضون خیلی ثواب داره برای نی نی دار شدنا لج هم يه حس گذراست............ممنون مهربون بهم سر مي زني
مریم
4 تیر 93 16:42
سلام خسته نباشی واقعا کیف زیباییه . مبارکشون باشه . ممنون.لطف داري.
پریا
5 تیر 93 18:19
سلام هما جونم خوبی. دلم برات تنگ شده هوارتا. ایشالله به زودی برگردی شهرتون عزیزم. کیف لبتاپم عالی شده معلومه خیلی وقت براش گذاشتی. ایشالله هرجا هستی موفق و موید باشی. سلام عزيزم منم دلم برات تنگ شده.در مورد كيف هم لطف داري قابلتو نداره. ممنون
نازگل
6 تیر 93 15:39
همیشه خوشبخت باشی هما جونم ممنون نازنينم
samira
10 تیر 93 3:18
سلام و عليك السلام و رحمه الله و بركاته
مریم
12 تیر 93 14:17
خیلی شیک و تمیز شده متشكر
هنرمند
27 تیر 93 10:35
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
ساناز
29 تیر 93 14:20
سلام خانوم هنرمند. خیلی نوشته ها و کارات قشنگن. منم کم کم داشتم به نی نی دار شدن فکر میکردم. شما چرا منصرف شدی. از دیدن پیوندای وبلاگت میشه فهمید یه زمانی مثل من شدیدا نی نی میخواستی. خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی .من لینکت کردم خانومی خواستی شما هم بلینک گلی. زود به زود بیا آپ کن. منتظره خوندن مطالبت هستم سلام دوست مهربون.شما لطف داري.ببخش دير جواب مي دم.چشم زود به زود آپ مي كنم.و با افتخار لينك مي كنم شمارو.ايشاللله زودي به بزرگترين آرزوهات برسي.