خاطرات من و ني ني

اندر احوالات ما.....

1393/3/5 12:08
نویسنده : هما
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزا بس که سرم شلوغه وقت نوشتن و اومدن به نت ندارم. الا ن کمی سرم خلوت شد گفتم بیام بنویسم.

صبح ها می رم داروخونه خیلی خوبه و خیلی چیزا یاد گرفتم.عینک

عصرها مشغول دوختن کیف چرمی هستم ، مخصوصا این هفته که اولین کیف چرم طبیعی رو درست کردم و برای خانم همکارم در داروخونه می خوام ببرم. خلاصه خیلی بیکار نیستم.

رضا همسرم هم مشغول پروژه های دانشگاهیشه که سنگینه و سخت! راستی خبرای خوب هم دارم خواهرم فرزند سومش رو بارداره و دوستم آسیه پسرش علی آقا رو بدنیا آورد.

با دوستم بیانه پیش یه متخصص زنان خوب رفتیم و بعد از دیدن جواب چکاب هامون گفت شما یه زوج کاملا سالم هستید هیچ جای استرسی نیست و برید به زندگی بپردازید بی خیال فکر کردن به بارداری بشید و مطمئن باشید بزودی میاد!خندونک

خیلی روز خوبی بود روزی که این حرفا رو شنیدم ولی سخته فکر نکردن به بچه!متنظر

خدارو هزاران بار شکر

خلاصه منتظریم و سعی می کنیم بی خیال باشیم.

ایشالله  خرداد ماه  تموم شه برای کل تابستون بر می گردیم ولایت!چشمک

با این که کارآموزیم توی داروخونه تموم شده 60 ساعتش ولی ازم خواستن به عنوان نیروی ثابت بمونم، هنوز جواب قطعی بهشون ندادم دارم تمام جوانبشو بررسی می کنم.

این اواخر دو کیف چرم دوختم یکی با چرم مصنوعی برای همسر دوست رضا که خداروشکر راضی بودند و هزینه اش خیلی کمتر از چرم طبیعی در میاد و خودشون خواسته بودن !

اینم عکساش:

 

 

کیف زنانه مجلسی _ چرم مصنوعی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دومین کیف چرمی که درست کردم از چرم اصلی و طبیعی گاو با طرح کرکودیل و ورنی بود خیلی شیک و باکلاس و کار باهاش سخت بود از بهترین وسایل براش استفاده کردم خلاصه سنگ تموم گذاشتم ، همکارم می خواد با این کیف همسرشو  عید مبعث سورپرایز کنه! 

اینم عکسش:

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

نرگس
5 خرداد 93 13:31
هما جان خسته نباشی .عالی بود زودتر بیاتا نمایشگاه رو راه بندازیم. چشم حتما..............
مریم
5 خرداد 93 14:51
سلام واقعا و حسابی خسته نباشی خیلی خوشگل بودن . خودتو زیاد خسته نکن به نظرمن همین کارای چرم سرگرمت میکنن و دوره ی داروخونه که رفتی یجور کلاس تفریحی واست بود . دیگه ادامه ی کار ، وای ، هوا گرمه... خسته میشی از طرفی هم بازم سرگرمیه و هرروز آدمای جدید میبینی . نمدونم. خلاصه اش آرزوی ما موفقیت و شادیته . منتظرتیم. ممنون عزیز آره الان بیشتر توی خونه هستم
مریم
5 خرداد 93 14:52
راستی یادم رفت : عیدت مبارک
سیما
7 خرداد 93 13:21
خسته نباشی عزیزم خیلی قشنگ بود نمونه کار آخری ممنون آبجی
زهرا
22 خرداد 93 19:28
سلام عزیزم من از طریق خانم گل با سایتت اشنا شدم هم مطالبت اونجا زیباست هم وبلاگت به من و دخترمم سر بزن دوست دارم با هم دوست بشیم ممنون لطف داری چشم حتما.......
مهری
2 شهریور 93 19:18
باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥ هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥ حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥ تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥ تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥ تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥ کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥ موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥ همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥ حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥ پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥ امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥ ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی... واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥ اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥ روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥ یادت باشه خیلیا دوست دارن.. دوست...♥♥ اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥ اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن.. اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن