خاطرات من و ني ني

اندر احوالات من

1393/7/8 12:39
نویسنده : هما
391 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.uploadax.com/images/55322413937427326433.gif

اندر احوالات من اينكه اين روزا سخت درگير مقوله دو خط قرمز كيت تخمك گذاري ام.........School smileys.......دوروز پيش قرمز شده دو خط و خلاصه مام دست به اقدام و خلاصه توكل بر خدا

اين ماه به خاطر يه سري انرژياي مثبت  با حس و حالي اميدوارانه تر پيش مي ريم و الانم روز 15 ام بودمثل خانوماي خوب  رفتم آمپول هاش سي جي مو زدم و منتظر آخر ماه كه خاله پري بياد يا نياد.......

اين ماه بسم الله الرحمن الرحيم برام يه نشانه است.......همه جا مي بينمش.بعداا مفصل ماجراشو مي نويسم.اگه قسمت بشه و ختم بشه به بارداري ايشالله.

اين ماه هم روز 8 و 9 و هم از ديشب يعني 14 و 15 ام نشانه هاي تخمك گذاري داشتم.الان رفتم مركز بهداشت محل با مامايي كه رفيق شديم صحبت كردم خانم موسوي گفتن امكانش هست دوبار تخمك آزاد شده باشه  توكل بر خدا.

خلاصه ما سپرديم به صاحب نام الله ..........بسم الله الرحمن الرحيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
8 مهر 93 16:14
سلام خوبی؟ انشاا... منتظر خبرای خوبت هستم ها یادت نره خبرم کن . همیشه بیخیالی و ذهن آزاد خیلی خیلی به آدم کمک میکنه . بسم الله الرحمن الرحیم . خدایا به امید خودت . قربونت.چشم
مریم
8 مهر 93 16:14
بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله الرحمن الرحیم