خاطرات من و ني ني

دانيار

1393/7/3 0:00
نویسنده : هما
497 بازدید
اشتراک گذاری

دانيار يعني بخشنده.اسمي كردي براي پسر

اينو هيچ وقت از ياد نخواهم برد.

اين اسم احتمالي بچمونه اگه پسر باشه

داستان داره

امشب دم غروبي مامان همسري زنگ زد  گفت عروس گلم ما الان همگي لب ساحل خزريم جاتون خالي.خيلي انرژي مثبت بهمون داد خلاصه

بعدش گفت يه چي مي خوام بهت بگم و خندش گرفت

بهم گفت هما جون نمي دونم چرا دوهفته است اسم دانيار تو ذههنمه و همش فكر مي كنم چقدر به اسم تو و پسرم رضا مياد

گفت خودمم برام عجيبه چرا بايد يه اسم اينقدر مشغولم كنه اما يه حس عجيبي بهش دارم

منم  بهشون گفتم ايشالله ني ني بياد چرا كه نه اسم قشنگيه.

و اومدم توي  نت دنبال معنيش گشتم ديدم واقعا همچين اسمي وجود داره .چون مادرشوهرم مي گفت نمي دونم اصن همچين اسمي هست يا نه!

خلاصه براي من و رضا خيلي جالب بود وقتي ديدم اسم كردي هم هست و معني خوبي هم داره.به فال نيك گرفتيم و تصميم گرفتيم اگه پسر دار شديم اسمشو بذاريم دانيار

يه ماجراي انار ترش خوردن هم هست كه اگه قسمت بشه به محض باردار شدنم براتون مي نويسمش.

ايشالله اونم برامون نشونه خوبي باشه

اينارونوشتم كه خاطره امشب برامون بمونه

دانيار بيا مامان بزرگ داره برات بي تابي مي كنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

*heliya joon*
3 مهر 93 20:29
خوب حالا بگو انار ترش جریانش چیه وای درکت میکنم این مامی شوشو که سهله ددی ش از روزی که جهیزیه داشتیم میچیدیم بچه میخواستحالا ازمون دورم هستنا من نمیدونم کی میخواد بچه ما رو بغل کنهتازه 4 تا نوه داره دتای دیگه هم تو راهن گیر داده به مااینج شکلک کتک کم داره ممنون هليا جون به وبم سر زدي.دقيقا همينطوره. راست مي گي شكلك كتكم باشه بدرد بخوره و پر كاربرد
مریم
8 مهر 93 16:16
دانیار ... خیلی خوشمله . هرچی هست انشاا... سالم و صالح باشه الباقیش مهم نیس. ممنون
shahrbanoo
25 مهر 93 9:48
سلام عزیزم ، اسم قشنگیه و قشنگ تر از اون ماجرای انتخاب این اسم... انشالله که بیشتر از این منتظرتون نذاره این کوچولووو ممنون نازنين.همچنين شما