خاطرات من و ني ني

تبريك

1393/7/25 17:44
نویسنده : هما
449 بازدید
اشتراک گذاری

هفت سال گذشت با  خوشبختي ، با مهرباني با احترام و دوستي همراه سختي ها و  مشكلات ، كمبود ها و آرزوها  و امروز بعد از هفت سال با هم اين ترانه را همصدا زمزمه كرديم و با سلول سلول  وجودمان در هم حل شدن را تجربه كردم.

" کنار تو فقط آروم می‌شم . پر از دلشوره ام هر جای دیگه

تو تقدیر منی ،بی لحظه ای  شک،  چشات اینو بهم هر لحظه می‌گه ….

تو می‌خندی پر از لبخند می‌شم تموم زندگیم خوش رنگ می‌شه

صدای پای تو تو خونه هر روز واسه من بهترین آهنگ می‌شه .

تو که باشی همه دنیا شبیه آرزوم می‌شه روزای سرد تنهایی تو که باشی تموم می‌شه ..

چقدر خوشبختی نزدیکه کنار من که راه میری از این دنیا رها می‌شم تو که دستامو می‌گیری ..

تو که خوشحال باشی خوبه خوبم . دیگه از زندگی چیزی نمی‌خوام .

حالا که دست تو تو دستامه چه فرقی می‌کنه کجای دنیام

با عشق تو همه دنیا به چشمم پر از تصویر‌های خوب شاده

به شوق بودنت حالا خدا هم به من یک قلب عاشق هدیه داده .

کنار تو فقط آروم می‌شم"

 

از بودنت كنارم ممنونم همدم روزهاي بي پدري ،همسفر مسير پرفراز و نشيب زندگي "همسرم"

رضاي عزيز راضي ام از تو از بودنت و از سالم زيستنت.

ممنونم از وجود پاك و بي آلايشت از صداقت و درستكاريت و از قلب روشنت.

خدا هفت سال پيش تو رو به من هديه داد  و هميشه قدرتو مي دونم و خواهم دونست ،

 

هميشه وقتي دلم گرفته كافيه با تو حرف بزنم آروم آروم مي شم................خدايا شكر

مهربان همسرم دوستت دارم.

پسندها (2)

نظرات (2)

مریم
29 مهر 93 17:22
سلام . مبارک باشه . از طرف ما به آقای همسر هم تبریک بگو . انشاا... هفتادمین سالگرد ازدواجتون . ------------------ هماجونم هفت عدد مقدسیه من که بهش ایمان دارم و مطمئنم تو این هفتمین سال ازدواجت به زودی قدم نو رسیدتونو هم میام و تبریک میگم.
هما
پاسخ
ممنون مريم جون آره منم به عدد هفت خيلي خوش بينم.
غریب آشنا
29 مهر 93 19:59
به سلامتی . مبارک باشه. انشاا... سال آینده در کنار فرزندتون . خدا رحمت کنه پدرتون رو . ممنون.خدارفتگان شما رو هم بيامرزه. معرفي نكرديد؟