خاطرات من و ني ني

صبــــــــــــــــــــــــــــــــــر

1393/8/4 0:28
نویسنده : هما
411 بازدید
اشتراک گذاری

صبر صبر صبر چيزيه كه خدا ازم مي خواد.من هم گردن مي نهم.

 خود خدا برام كارا رو راست و ريست كرد كه بتونم نوبت بگيرم براي عكس رنگي، امروز عصر نوبتم بود رفتم دكتر برام بنويسه و برم عكسو بگيرم كه ..........

.

.

.

.

.

.

دكتر صلاح ندونست

دكترم گفت چون اين ماه كلوميفن خوردي بهتره عكس رنگي نگيري اگه اين ماه باردار نشدي ماه بعد عكسو بگير

خلاصه انگار خيري درش بود كه نگيرم پس گوش به فرمان بي خيال عكس رنگي شدم و به دكتر حباب زنگ زدم و ماجرا رو گفتم و بعد رفتم جايي كه براي عكس وقت داشتم كنسل كردم و قرار شد براي ماه ديگه يه نوبت برام نگه داره.

ولي همش ته دلم مي گم ايشالله همين ماه باردار بشم و نيازي به عكس رنگي نباشه.

توكل بر خود خدا

امشب  شب اول محرمه و سر كوچمون خيمه علي اصغر زدند ............

ايشالله به حق لب تشنه علي اصغر (ع) دامن همه منتظرا سبز بشه.الهي آمين

پسندها (1)

نظرات (4)

سعیده
6 آبان 93 7:59
ایشالا خدا این ماه هدیه اشو بذاره تو دلت عزیزم
هما
پاسخ
ممنون
مریم
7 آبان 93 19:26
سلام دوستم همه چی بسپار به صاحب همین ماه
هما
پاسخ
ممنون مريم جونم.توكل برخدا
مونا
7 آبان 93 22:57
سلام عزیز توی مامی سایت بودم ک توی قسمت مامانای ... پست تا خوندم زیرش آأرس سایت دیدم امدم و کلی از مطلباتا خوندم خوشم امد حرفات جالب بود ضمنا به عنوان یه بنده کوچیک خدا برات دعا کردم شاد باشی
هما
پاسخ
ممنون دوست عزيز لطف دارين.
کلاه قرمزی کرمانج
18 آبان 93 1:01
عزیزم از خدا می خوام این ماه انتظارت بسر برسه زودی شیکمت قلمبه شه
هما
پاسخ
ديشب به شوهرم مي گم يكي از فانتزيام اينه حامله بشم كه قلمبه بشم شوهرم من