خاطرات من و ني ني

تولید مثل تعطیل !

1393/8/25 11:42
نویسنده : هما
410 بازدید
اشتراک گذاری

به اطلاع مي رساند نگارنده اين وبلاگ شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے  تا اطلاع ثانوي امر خطير توليد مثل را كنسل اعلام مي كند و به شرح وظايف خويش در زمان مشخص (بين الان تا آخر اطلاع ثانوي) مي پردازد.

شرح وظايف:

1- رفتن پيش متخصص بيماريهاي عفوني براي درمان سينوزيتپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

2- رفتن پيش متخصص راديولوژي براي گرفتن عكس ديجيتالي كل فك

3- رفتن پيش دندانپزشك و درمان پوسيدگي هاي دندان هاي خراب

4- رفتن پيش متخصص راديولوژي براي گرفتن عكس رنگي از رحمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

5- رفتن پيش متخصص زنان و نازايي براي نشان دادن جواب عكس رنگي و سونوگرافي احتمالي

6- رفتن پيش متخصص زيبايي براي ليزر جوش هاي سفيد زير پوستي

7- چكاب مجدد همسر

8- اهداي خون همسر

و اين است شرح وظايف ما در ماهي كه پيش رو داريم براي مورد 1و 2  وقت گرفته شده و فردا انجام خواهد شد و مورد 4 وقت گرفته شده براي ده روز ديگر

همسر محترم خودشان موارد 7 و 8 را پيشنهاد دادند .

و خلاصه يك تعميرات اساسي بدني در راه است .

امروز اذان صبح مرا بيدار كرد چشمانم را باز كرده و گفتم خدايا شكرت كه پري خانم ديروز كه وقتش بود نيامد ولي ديدم پري خانم همان چند دقيقه بعد تشريف فرما شد خلاصه  صبح به همسرم مي گفتم شايد صلاح اين است بعد از تعميرات ني ني بياوريم.

و ايشان موافقت نمود اين ماه بي خيال اقدام شويم.

اگر اگر اگر بشود قصد دارم 15-30 دي به زادگاهم بروم چون خيلي دلم تنگ شده.با عكس و ايميل و فيس بوك و تلفن و وايبر و واتس آپ و اين چيزا فعلا دلمان را خوش كرده ايم.چه مي شود كرد جز تحمل غم غربت؟crying goodbye emoticon

توكل  بر خدا

چه احساس خوبي دارم اين ماه نباد همش به حساب و كتاب تخمك گذاري و اقدام و اينها خودم را و همسرم را مشوش كنم.Glasses

پاييزتان زيبـــــــــــــــــاشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سعیده
25 آبان 93 12:05
الهی قربونه این دله مهربونت، الان حس ناراحتی همراه با شادی دارم ناراحتم چون پریود شی، پریودت دیگه اعصاب نذاشته خوشحالم بخاطره تعمیراتت و روحیه قشنگت و اینکه صبورتو که میبینم به اینکه خدا واسه یه چندتادونه خوبش کنار گذاشته شک ندارم چون صبوریت قشنگه ، لایقه بهترین هایی هم خودت هم همسره نازنیت
هما
پاسخ
سعيده نازنين ممنونم.لطف داري مهربونم.
*heliya joon*
25 آبان 93 13:38
به به چه اقدامات اساسی و خوبیییییییی ولی جرات داپلر رنگیتو تحسین میکنمممم هرماه بدون استرس پیش برو دوست جونممممممم
هما
پاسخ
ممنون.چشم حتما
سیما
26 آبان 93 13:30
سلام خوشحالم که روحیه ات خوبه و کلا با برنامه جلو میری امیدوارم تو همشون موفق بشی و از همه دکترها خبرهای خوب بگیری. ولی در مورد نی نی میدونم که ته دلت چی میگذره عین دل من. قربون دل مهربونت. برات از خدا بهترین ها رو میخوام.
هما
پاسخ
ممنون سيما جون.خدا دلمونو شاد مي كنه مطمئنم
مریم
26 آبان 93 18:17
سلام دوستم . خسته نباشی میگم از الان. چون اینهمه به قول خودت تعمیرات اونم توی یک ماه ! منکه نمیتونم . مخصوصا قسمت دندون پزشکیش انشاا... موفق باشی. خیلییییی خوشحال شدم نوشتی : میای. روز شماری میکنم.
هما
پاسخ
قربونت مريم جون خودمم دارم روز شماري مي كنم واسه دي آره سخته خداروشكر عكس كامل از فك گرفتم پوسيدگي هاي عميق و زيادي نبود بيشتر سطحيه.
مهری
29 آبان 93 19:54
آبجی جونم چقدر خوبه که به فکر یه چکاپ کلی افتادین ....این خیلی خوبه ...از خدا میخوام حین همین چکاب ها که هواستون به نی نی نیست بذارش توی دلت و غافلگیرت کنه الهی آمین
هما
پاسخ
به خاطر دعاي قشنگت ممنون مهري جون
مهتاب
7 آذر 93 23:59
شاید هم حکمتی داشته که شما اول چکاب بشی بعد نی نی تشریف بیاره انشالله که هرچی خیره براتون پیش بیاد
هما
پاسخ
بله درسته مهتاب جون