خاطرات من و ني ني

عكس رنگي

1393/9/7 11:05
نویسنده : هما
729 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره طلسم شكسته شد و عكس رنگي گرفته شد و خداروشكر همه راه ها باز بود و شكل رحم طبيعي و خلاصه نرمال نرمال.

همه چي آرومه من چقدر نرمالم!خندونک

فقط موند چكاب همسري كه چون سرما خورده نرفته فعلا .ولي اون چكاب به قول شوهرم از شكم سيري بود نشد هم نشد بي خيال.

اين ماه كيف  پول هاي چرمي كه 3-4 ماه پيش 11 تا برش زده بودم و مونده دوخت اخرش رو تموم مي كنم شايد اينطوري بيخيالي راحت تر طي بشه.

اين ماه براي بار پنجم ان شاء الله خاله مي شم .تلفني با خواهر زاده هام كه حرف مي زنم مي بينم چقدر بزرگ  شدن شيرين زبون شدن و هي  دلم آب و آب تر مي شه.

يه عالمه براي خودم برنامه ريزي كردم دوهفته اي كه مي خوام برم زادگاهم حسابي خوش بگذرونم.

حالا توكل بر خدا نمي شه براي يه ساعت ديگه هم دقيق گفت چه خواهم كرد ولي پيش بسوي خوشي.

دوستان برام دعا كنيد .

پسندها (1)

نظرات (8)

مهتاب
8 آذر 93 0:01
انشالله که همه چی خوب باشه و بهت کلی خوش بگذره
هما
پاسخ
ممنون
سعیده
8 آذر 93 13:27
ایشالا بسلامتی و دلخوش خبره باردار شدنتو بشنویم ولی هما جونم بنظرم کار از محکم کاری عیب نمیکنه و همسری هم برن آزمایش بدن، هم چکاپ میشن و هم خیالتون راحت تره
هما
پاسخ
ممنون براي آرزوي قشنگت. همسري يه بار چكاب داده همه چي عالي بوده حالا دوباره مي خواست بره
سیما
10 آذر 93 14:48
سلام امیدوارم همه امور بر وفق مراد باشه. برو خوش باش و حالشو ببر
هما
پاسخ
ممنون
سیما
10 آذر 93 20:01
یکی ازخدا پرسید: اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای دیگر آرزو کردن چه سود دارد؟خداوندخندیدوگفت:شایددر سرنوشتت نوشته‏ باشم "هرچه آرزو کرد‏"‏ بهترینها رابرایت آرزو دارم.
هما
پاسخ
خيلي انرژي دهنده است اين جمله قربونت ممنون
سیما
10 آذر 93 20:32
هرگز، منتظر" فرداى خیالى" نباش. سهمت را از" شادى زندگى"، همین امروز بگیر. فراموش نکن "مقصد"، همیشه جایى در "انتهاى مسیر" نیست! "مقصد" لذت بردن از قدمهاییست، که برمى داریم! چایت را بنوش! نگران فردا مباش، از گندم زار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها...... (نیما یوشیج)
هما
پاسخ
بله درسته
س
10 آذر 93 20:33
تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را زیرا خوشی آن است که تو می خواهی و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . .
هما
پاسخ
من هم براي تو همه خوبي ها رو آرزو دارم
سیما
10 آذر 93 20:33
تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را زیرا خوشی آن است که تو می خواهی و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . .
هما
پاسخ
مامان کیانا
11 آذر 93 15:12
امیدوارم وقتی رفتی سبزوار حسابی بهت خوش بگذره. من هم متولد تهران اما اصالتا سبزواری هستم . البته شمارو از خانوم گل می شناسم. انشاءا... که هر چه زودتر بیای و خبر بارداریتو بدی. هر چند که می دونم خدای مهربون یک نی نی بسیار ناز برای شما گذاشته کنار و هر وقت موقعش بشه می یاد توی دلت و بعد هم بغلش می گیری.
هما
پاسخ
ممنون عزيزم براي دعاهاي قشنگت.آخ جون يه همشهري مثل من در غربت