خاطرات من و ني ني

افسردگي ممنوع!

1393/9/25 1:31
نویسنده : هما
665 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بازم من مادر نشدم

امشب بازم گريه كردم

امشب بازم گله اي نداشتم

امشب بازم راضي ام به رضاي خدا

امشب بازم دلم فرياد مي خواد اما شرم دارم  و سكوت مي كنم

امشب دلم آغوش پدرم رو مي خواد

امشب دلم يخ زده

امشب نمي دونم عاقبتم چي ميشه

امشب براي من يلداست

اين ماه هم سعي مي كنم، ولي اگه بازم نشد تصميم دارم بيخيال بيخيال بشم تصميم دارم بگم خداجون همه كار كردم از اين به بعدش ديگه شايد دخالت در تقدير باشه پس اجازه بده بشينم و ببينم چه پيش خواهد اومد

در اين شباي سرد پائيزي ، در غم مادر نشدن كه غرق در غمي بزرگتر يعني غم دلتنگي از خانوادمه و حتي اين دوغم باز در برابر غم سه سال نديدن پدرم خيلي كوچيكه دارم تاب ميارم.

چند شب ديگه شب يلداست

شبي كه نويد ماهي رو مي ده كه من متولد شدم و  يادآور تلخ ترين غم زندگيم كوچ پدرمه .يلدا رو با چه كساني جشن بگيرم كه بزرگ همشون نيست؟

مي خوام اين ماه اگه امام رضا بطلبه برم پابوسش و گريه كنم بگم من يتيمم امام رضا غريب و دور از زادگاهم امام رضا در انتظار سبز شدن دامنم هستم امام رضا خودت شفاعتمو بكن.

يا امام غريب قفل مشكلم به دست خودت باز مي شه

liebe-0261.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

گفتم افسردگي ممنوع اما بدون اينكه بخوام نوشته ام لبريز از غم شد..............

باشه افسردگي ممنوع ..............

سعي خودمو مي كنم.از فردا تلاش باز هم براي مادر شدن رو شروع مي كنم .مي خوام حلواي ميتي بخورم ، عسل و دارچين به لثه هام بمالم و خلاصه داروهاي قوي پيشنهادي دكترمو مصرف كنم اگه نشد ديگه بي خيالي شروع ميشه ....................

توكل بر خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

حنانه
25 آذر 93 8:07
رفتین حرم ضام آهو اگه دوست داشتی برای دل شکسته منم هم دعا کنید ان شا الله خبر بارداریتون رو بخونیم
هما
پاسخ
حنانه عزيزم چشم حتما برات دعا مي كنم اگه قابل باشم.ايشالله هرچي توي دلته خدا برات محقق كنه.
سعیده
25 آذر 93 8:57
صبر کن هما جونم، خدا در رو باز میکنه صبر کن خدا در را باز میکند. تنها نشستن و مودب بودن کار شماست . اما باز کردن یا باز نکردن در با اوست . اختیاری نیست! گفت : من دَم در ایستاده بودم نه در میزدم نه میرفتم . گفت خوب کاری کردی . راه همین هست . هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست . مبادا در بزنی . در نزنید و دور هم نروید . مبادا بروی و بگویی چیزی نمیدهند . با هنر و فهمت تا پشت در برو . در را محکم نزنی . یا اصلا در نزن .صاحبخانه خودش میداند انجا بنشین . شبی که حضرت زهرا را میخواستند دفن کنند اصحاب حضرت امیر پشت در آمدند تا کمک کنند . حضرت امیر امام حسن را فرستاد که پشت در صدای گریه می آید ببین کیست ؟ امام حسن گفت اصحابند، گریه میکنند که در را باز کنید داخل بیاییم . حضرت فرمود بگو بروند اول اذان بیایند تشییع جنازه کنند . اینها رفتند اما یکی ماند و نرفت . همانجا نشست . نتوانست برود . یک دقیقه بعد حضرت امیر دیدند هنوز صدای گریه می آید فرمودند پسرم مگر نگفتی بروند؟! عرض کرد چرا ، دو مرتبه دم در رفت و فرمود چرا نرفتی ؟ گفت : پای رفتن نداشتم ... حضرت امیر گفتند : بگو بیاید داخل . ببین که کمی پشت در ایستادن خوب است . به اشاره ملتفت باش. از یکسال پنج سال پشت در ایستادن نترس. پشت در بهترین جاست . عارف ربانی، حاج محمد اسماعیل دولابی
هما
پاسخ
خيلي زيبا بود سعيده جونم ممنون.از خدا برات تحقق آرزوهاتو مي خوام نازنين رفيقم.
سیما
25 آذر 93 15:25
سلام دوست خوبم خیلی ناراحت شدم از اینکه این ماه هم نشد ولی تو بازم امیدتو از دست نده و تلاشتو بکن و نتیجه کارو بسپار به خودش.خودتو نباز و به خودش توکل کن. امیدوارم هر چی که خیره برات پیش بیاد. منم اگه لایق باشم برات دعا میکنم.
هما
پاسخ
ممنون دوست مهربونم.منم برات دعا مي كنم مخصوصا كه اسم خواهرم هم سيما هست هميشه بيادتم.
سیما
25 آذر 93 16:19
ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮕﻪ ... ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﻧﯿﻮﻣﺪﻥ ﻣﻌﻠﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﻗﺮﺁﻥ ﻫﺎﯼ ﺍﻭﻝ ﺻﺒﺢ ﻭ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﺳﺮﻭﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﻭﻝ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻂ ﮐﺸﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﺩﻓﺘﺮ ﻣﺸﻖ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ آبی ﻭ ﻗﺮﻣﺰ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻌﻠﻢ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﻤﻪ ﻱ ﺩﻟﺨﻮﺷﻴﻬﺎﻱ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﻪ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ.
هما
پاسخ
سیما
25 آذر 93 16:21
یه غصه هایی هست... نه فریاد می شه که بزنیش... نه اشک میشه بریزیش... مثل یه دنده شکسته... هر دمت رو درد می کنه.... چشم هاتو تار می کنه..... یه غصه هایی هست که کهنه نمی شه.... عادت نمی کنی بش یه غصه هایی هست... یه غصه هایی هست... ولی درست میشه خدا خیلی بزرگه... .
هما
پاسخ
سیما
25 آذر 93 16:22
ممکن است شاهزاده ام را پیدا کنم اما... اما پدرم همیشه پادشاه من میماند... . . . . .
هما
پاسخ
پ مثل پناه پ مثل پدر همانکه نبودنش مرگ غرورمان رارقم زده وجای خالی اش اندوه بار برسرمان هوار میکشد. کاش ماهم پدر داشتیم تا بجای خیرات هدیه میخریدیم و به جای روزت مبارک پدر، نمیگفتیم : روحت شاد پدر پدر روحت شاد که مسیر چگونه زیستن را به من آموختی. برای شادی روح همه پدران در گذشته صلوات
یاسی
29 آذر 93 20:05
هماجونم غصه نخور قربونت برم من و تو هم دردیم درکت میکنم هرماه که خودم نتیجه نمیگیرم زودی میام و نوشته هاتو میخونم تا خبر خوش از تو بگیرم دلم روشن دوست خوبم به زودی دامنت سبز میشه انشالله. رفتی پابوس امام رضا منه حقیرم از دعای خیرت محروم نکن که بد محتاج دعام
هما
پاسخ
ياسي عزيزم لطف داري منم بيادتم هميشه.اگه لايق باشم چشم . البته اميدوارم كم سعادت نباشم و امام رضا بطلبه. منم چشمم روشنه بزودي هردو مامان مي شيم
♥مرجان مامان آران و باران♥
30 آذر 93 0:12
هما جونم همیشه به یادتم و از خدا میخوام حاجتتو براورده کنه دوست گلم
هما
پاسخ
ممنون مرجان نازنينم.ايشالله خانواده 4 نفرتون هميشه سالم و شاد باشين.
♥مرجان مامان آران و باران♥
30 آذر 93 2:03
میبوسمتو همیشه برات ارزوی بهترینهارو میخواممممممممم
هما
پاسخ
مامان کیانا
1 دی 93 15:03
خیلی دوست دارم وقتی میام نوشته باشی که مامان شدی اما همشهری عزیز مطمئن هستم که بزودی این خبر رو توی وبت می ذاری. واقعا با تمام وجود بسپار به خدای مهربون خودش خیلی قشنگ درست می کنه. خودم خیلی مواقع نمی تونم یک سری چیزها رو به خدا بسپارم و سعی می کنم خودم خدایی کنم اما در نهایت وقتی لحظه ای با تمام وجودم از خدا می خوام و بهش فقط اعتماد می کنم می دانم که انجام می شود. به خدا اعتماد باشیم اما ما همه بیشتر اعتقاد داریم تا اعتماد.
هما
پاسخ
ممنون دوست خوبم.ان شاء الله هم اعتماد باشه هم اعتقاد
مهتاب
7 دی 93 14:56
اینقدر غصه نخور عزیزم انشالله خیلی زود جواب همه خوبیهاتو میگیری... این تو بودی که همیشه من را اروم میکردی پس الان محکم و قوی باش انشالله هرچی خیره همون برات پیش بیاد
هما
پاسخ
ممنون مهتاب جون.ايشالله.
مامان محمد مهدی
24 دی 93 14:54
سلام عزیزم صفحاتی از وبلاگتو مرور کردم آفرین به این روحیه.ان شاالله به زودی زود تو هم مامان میشی گلکم.هرچی بیخیالتر باشی بهتره.با افتخار لینک شدی گلم
هما
پاسخ
ممنون
بی تا
18 خرداد 94 23:29
سلام همای عزیز...التماس دعا .. امیدوارم هرچه زودتر حاجت روابشی... تصادفی وبه دنبال حلوای میتی بهت رسیدم... خدا خیلی بزرگه مطمئن باش درست میشه
هما
پاسخ
عزیزم ممنون، پست های آخرم رو هم بخون عزیز خدا حاجت دلمو داده نازنینم