خاطرات من و ني ني

خواب شيرين

1393/10/2 1:06
نویسنده : هما
604 بازدید
اشتراک گذاری

نمي دونم تعريف كردن خواب كار خوبيه يا نه!

اما من شادم از اينكه شب شهادت امام رضا خواب ديدم توي صحن حرم دارم مي دوم به سمت درهاي بسته اي كه به روم باز شد و ضريح خالي از مردم بود و به سمتش با شتاب مي دويدم.تعبيرشو ديدم نوشته بود رسيدن به مراد.خيلي وقته حرم نرفتم دوسه روز پيش داشتم به دوست مشهديم مي گفتم رفتي حرم بگو آقا منو بطلبه......

راستش خيلي وقته نشده برم و آخرين بارهايي كه رفتم حس و حالي كه بايد داشته باشم نداشتم و الان ناراحتم از اون حس و حال ها.

خيلي خوشحالم احساس مي كردم آقا ازم ناراحته كه حس و حال عاشقي نداشتم ولي الان فكر مي كنم منو بخشيده و مي طلبه.مي خوام برم حرمش ضريحشو ببينم و اشك بريزم  خالي بشم از غصه ها از سه سال نديدن پدرم از دلتنگيام...................

هفت روزه دارم حلوايي مي خورم كه مي گن حلواي دواي گرمه .اين ماه قرص و دارو نمي خورم يعني به پيشنهاد همسري داروي شيميايي رو اين ماه بي خيال شديم.

توكل بر خدا................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سعیده
2 دی 93 12:38
هما جونم؛اولا که خوابت خیرت باشه دوما از خوب کسی خواستی دعاتو برآورده کنه؛ایشالا که بی برو برگرد نتیجه میگیری و به حاجت دلت میرسی یه وقت دلم از امام رضا گرفته بود؛التماسش کرده بودم و ازش خواسته بودم واسطه شه و برام معجزه کنه؛نکرد اما وقتی پیشش گله کردم یجوری بهم فهموند که به خیرت نبود که تا مدتها گریه میکردم و برام غیر قابل باور بود که حرفو گله امو شنیده و چه قشنگ داره جوابمو میده ؛امیدتو از دست نده که به خوب کسی متوسل شدی
هما
پاسخ
آره دقيقا.موافقم باهات.ايشالله حاجتاي دلتو ازش بگيري سعيده جونم
مریم
3 دی 93 19:05
سلام دوستم خوش به سعادتت چه خواب خوبی دیدی . داشتم میخوندم بدنم میلرزید و کم مونده گریم بگیره . منم این چندروز حالم گرفته بود آخه نتونستم برم مشهد واسه شهادت امام . از ترس اینکه حالم بد نشه سه شنبه کلا تلویزیونمون خاموش بود . انشاا... خدا حاجتتو بده و مراد دل همرو .
هما
پاسخ
مريم جونم ايشالله آقا بطلبه هردومونو بزودي.و حاجتهاي دلت برآورده بشه.
یاسی
9 دی 93 14:02
چه خواب زیبایی هماجان ، انشالله حاجت روا شدی عزیزم.
هما
پاسخ
ممنون نازنينم.همچنين شما عزيز