خاطرات من و ني ني

نی نی نازنینم به وجودم خوش اومدی

1393/11/4 13:02
نویسنده : هما
691 بازدید
اشتراک گذاری

خدا در مکان های دور از انتظار

به دست افرادی دور از انتظار

و در مواقعی تصور ناپذیر

معجزات خود را به انجام می رساند.

برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد...

همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست ...

 

 

 

خدای دوست داشتنی ام ممنون 

خدای بزرگم بی نهایت شکر

خدای خوبی های بی دریغ سپاسگزارم از خدا بودنت و از مهربانی های بی دریغت و از رقص زیبای فرشته ای که در درونم نهادی و به من لیلقت مادر شدن را عنایت کردی

خدای مصلحت های پنهانم ممنون و شکر که عظیم ترین و با شکوه  ترین نوع خلقتت را به من ارزانی داشتی و مرا لایق این خلقت زیبا کردی تا 9 ماه با تمام وجود در درون خود نظاره بنشینم رشد کودکم را

خودت حفظ کن در درونم مهربانی ات را

تولد سی و یک سالگی ام بهترین کادوی تولد را از معبودم گرفتم

دوستان عزیزم که همیشه به یادم بوده اید من

.

.

.

.

 مادر شدم

برایم دعا کنید بتوانم از پس مسئولیت زیبا و حساس بارداری و مادر شدن برآیم 

 

 

 

همچنین از بارداری دو دوست مهربانم سحر و مریم جان گلم هم خوشحالم.

از امام هشتمم از هم استانی ام

از غریب خراسان ممنونم مرا طلبید و در دم حاجت روایم کرد.

هزار سجده شکر به درگاه خدای زیبایم کم است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

یاسی
4 بهمن 93 18:23
هماجان الان که این نوشته رو برات مینوسیم اشک شوق تو چشمام نشسته. خیییلی خییییییییییییییییلی برات خوشحالم انگار خبر بارداری خودمو شنیدم. خدایا شکرت این دومین خبر بارداری دوستای عزیزم بود که تو این ماه شنیدم خدایا شکرت
هما
پاسخ
یاسی جونم ایشالله بزودی خبر بارداری تورو بشنوم.ممنون نازنینم
مامانـــــ
4 بهمن 93 23:42
مبارکه عزیزم
هما
پاسخ
ممنون
مهتاب
5 بهمن 93 15:51
واااااااااای هما جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ خدا را شکر عزیزمممممممممممممممم بووووووووووووس خیلی شاد شدم خدا را شکر وای باورم نمیشه چقدر امام هشتم زود حاجت میده مبارک باشه عزیزممممممممممممممممممم انشالله که نه ماه دیگه سالم و سلامت و تپل مپل بیاد توی بغلت
هما
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون نازنینم. آره امام هشتم شرمندم کرد حسابی
مهتاب
5 بهمن 93 15:52
راستی یادم رفت بگما از بس ذوق کردم امده بودم بگم اگه میشه اینبارم بی زحمت به پسملم رای بده دوستم مرسی http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
هما
پاسخ
ای به چشم
هستی 69
5 بهمن 93 23:01
وای هما جونم مباررکه اگر بدونی چقدر خوشحال شدم انشاا.. بارداری خوبی داشته باشی گلم .خیلی مواظب خودت باش عزیزم
هما
پاسخ
ممنون هستی جون.خودت در چه حالی؟کجائی؟چه می کنی؟ نی نی چند وقتشه؟
هستی 69
6 بهمن 93 11:32
منم خوبم گلم.تازه رفتم توی هفت دعا کن این سه ماه مونده هم زودی تموم شه
هما
پاسخ
ايشالله بسلامتي هستي جونم.برات آرزوي زايماني راحت دارم نازنينم.برام دعا كن
سیما
6 بهمن 93 11:47
سلام دوست خوبم خیلی خیلی خوشحال شدم. دیدی گفتم صبوری پیشه کن تا وقتی که زمانش برسه مزد صبر و توکلتو گرفتی مبارکت باشه.
هما
پاسخ
بعــــــــــله ممنون.ايشالله شما بزودي خوش خبر باشي عزيز
سعید
7 بهمن 93 13:02
برات خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشحالم دیدی گفتم تو بنده نظر کرده خدایی ، دیدی بیراه نمیگفتم خداجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم شادی دوستم دو صد چندان کن
هما
پاسخ
سعيده جان شمائي؟ لطف داري بمن ممنون