خاطرات من و ني ني

مفصل نامه 2

1393/11/6 21:28
نویسنده : هما
10,545 بازدید
اشتراک گذاری

و اما شرح كارهايي كه من در يك ماه گذشته براي مادر شدن انجام دادم.موردي مي نويسم خوندن وو بياد موندنش راحت تر باشه:

1- خوردن حلواي ميتي (برگرفته از سايت مامي نازhttp://www.maminaz.com/) f) به مدت بيست روز از روز اول پري تا بيستم پري روزي يك الي دوقاشق ناشتا

2- بستن شال زير دل و كمر به مدت همين بيست روز

3- از روز 10 تا 20 پري نشاسته در آب سرد حل كردم خوردم صبح ها براي لانه گزيني خوبه

4- ماليدن مخلوط عسل و دارچين به لثه هر وقت امكان داشت

5- خوردن ميوه زياد

6- خوردن مغزيجات شامل: نارگيل- بادام هندي- بادام- گردو- فندق- انير خشك- توت خشك - پسته 

7- خوردن فراوان خرما 

البته مسائل مذهبي به هر فردي بر مي گرده من هم از اين بعد قضيه غافل نبودم چون يه چيز اعتقاديه و ريا نشه نمي گم ولي مطمئنم خلي موثر بودند

و اما ............... حلواي ميتي:

مواد لازم :

خرما ترجیحا رطب هسته گرفته شده یک بشقاب خوروش خوری سرپر 

زنجبیل .... دارچین .... فلفل سیاه.... زردچوبه .... زیره سیاه ......میخک ....خسرودارو......سه مورد اول هر کدام 2 قاشق 

غذا خوری سر پر .....زردچوبه و زیره نصف قاشق غذاخوری و میخک و خسرو دارو کمیییییی و قرص کمر نر و ماده از هرکدام یک عدد یا ترجیحا پودرش رو از عطاری ها بگیرین 

و آرد گندم 4 یا 5 قاشق غذا خوری 

خانم های اگه یه سری رو پیدا نکردین مهم نیست اما یادتون باشه ریختن 5 مورد اول ضروریه 

همش تو ی عطاری ها پیدا میشه

طرز تهیه :

ابتدا ارد رو توی ماهیتابه می ریزیم و روی حرارت متوسط رو به کم ان را تفت می دهیم به قول ما بو می دیم یعنی بوی 

خامی ارد گرفته بشه و رنگش به نخودی رنگ برسه و سپس اون قدر بهش روغن اضافه می کنیم تا از ماست رقیق تر بشه 

بعد بهش تمامی اون موارد ی که بالا گفتم از عطاری بگیرین اضافه می کنین البته باید اگه مثلا یکی از اون ها پودر نیست 

حتما اسیابش کنین و بعد اضافه کنین و فقط یه تفت خیلی کوچولو می دین و زود زیرش رو خاموش می کنین توجه کنین 

که حیفه بیش از حد حرارت ببینه و اثرشون کم بشه بعد بهش خرما رو اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا 

مواد با هم مخلوط بشه و بعد نوش جان کنین 


طرز استفاده : ار روز اول پری تا نهایتا 20 پری بیشتر صبح ها قبل از صبحونه روزی دو تا سه قاشق غذا خوری 

سوالاتی که زیاد پرسیده شده :

به شوشو می تونیم بدیم ؟ بله برای هر دو خیلی خوب و مقویه 

برای تقویت شوشو چی از همه بهتره ؟ گرده ی نخل نر از عطاری بگیرین بهتره اما اینم خیلییییییییییی مقویه 

چرا نباید بعد از 20 پری خورد؟ چون خیلی طبیعت این حلوا گرمه 

اقدام ها چه جوری باشه؟ من که دکتر نیستم اما چیزهایی که دکتر ها می گن بعد از پری مثلا از 8 یا 10 پری یه روز در میون 

این حلوا چه اثراتی داره ؟ خیلی باعث می شه احساس گرما تو بدنتون کنین و این احساس طبیعیه 
 

 

 

.

.

.

.

 پي نوشت:

در صورتي كه حلوا خيلي بدمزه و تلخ و تند بود قورت بدهيد.

من پيشنهاد مي كنم زردچوبه و ميخك را خيلي كم بريزيد.

من خسرو دارو نريختم

 

.

.

.

اميدوارم مفيد واقع بشه براي منتظران ني ني محبت

پسندها (1)

نظرات (5)

سعیده
7 بهمن 93 13:05
ممنونم گلم ایشالا که همه منتظرا مامان شن
هما
پاسخ
ايـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشالله
مامان طهورا
7 بهمن 93 16:25
بازم مبارکه همای گلم انشاا.‌..دوران بارداری خوب و راحتی داشته باشی و به سلامتی دنیا بیاد
هما
پاسخ
ممنون عزيزم ممنون
مریم
8 بهمن 93 22:01
به به چه دستورای خوشمزه ای حلوا !! کلا هرچی شیرین باشه خوشمزس به نظرم
هما
پاسخ
نخوری مریم ها که باز مامان میشی...........البته شایدم بخوای
مهتاب
10 بهمن 93 10:27
عزیزم باز هم تبررییییییییییییککککککککککککک
هما
پاسخ
مامانـــــ
28 بهمن 93 22:05
سلام عزیزم ... فکر میکنم شما منو به یاد نداشته باشی چون وب قبلیم رو پاک کردم ...من زهرام اون موقع مشهدبودم سایت نی نی فنچی ...یادت اومد؟ اسم وبلاگ شما رو توی پیوند یکی از دوستان دیدم ...قبل از اینکه وارد بشم ارزو کردم که شما مامان شده باشی و یه صلوات فرستادم وقتی کلیک کردم دیدم بعله شما مامان شدی بهت از صمیم قلب تبریک میگم امیدوارم بارداری خوبی داشته باشی عزیزم ...خیلی خوشحال شدم واستون .بووووس
هما
پاسخ
ممنون رفيق با دل پاكت.ممنون