خاطرات من و ني ني

خبر خوش

1393/12/3 12:03
نویسنده : هما
494 بازدید
اشتراک گذاری

 

خبر

 خبر

خبر داغ دارم 

 

.

.

.

من 25 بهمن صبح با هزار بيم و اميد( يعني مي گم بيم و اميد به معني واقعي ها، هم بيم هم اميد ) رفتم مطب دكتر .بي نوبت منشي منو فرستاد داخل چون فقط براي سونو رفته بودم.تا دراز كشيدم دكتر دستي سونو رو ژل زد گذاشت روي شكمم  پرسيد سري پيش ديده نشد ديگه نه؟منم گفتم بله ديده نشد.........و غمي در صدام بودniniweblog.com....گفت خب حالا داره ديده ميشهniniweblog.com........اينم قلبش  كه داره مي تپهniniweblog.com........و من از شدت خوشحالي سرمو روي تخت رها كردم و چشمامو بستم و اشك ريختم گفتم خدايا شكرت.

با ديدن من دكتر متوجه اضطرابم شد گفت عزيزم گريه نكن همه چي عاليه.گفتم خانم دكتر من به خاطر اين بارداري عزاي عموي بزرگم و عزاي پدر بزرگ مادريمو نرفتم هردو بزرگ هاي خاندان مادري و پدريم بودند نمي دونيد اگه نبود داغون مي شدم.گفت حالا كه هست خوشحال باش.خوب كاري كردي عزا نرفتي صلاح نبوده توي اين وضع بارداري برات استرس  بوجود بياد.

و بعد گفت 20 روز ديگه بيا.فكر كنم اون موقع ميشه موقع سونوي غربالگري .خلاصه خوشحالم.اين هفته خيلي حالت تهوع داشتم ودارمniniweblog.com.الان توي هفته دهم هستم و توكلم بر خداست .آرزوم بچه دار شدن همه منتظرا و سالم بدنيا اومدن همه ني ني هاي تو دل ماماناشونه.

از همه دوستاني كه توي اين مدت به وبلاگم سر زدند ممنونم.حدود ده روز نتمون قطع بود نشد بيام زودتر بگم.

باز ميامniniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (11)

یاسی
3 اسفند 93 12:51
وای دختر خیلی خیلی خوشحال شدم برات عین این چند رور و نگران بودم و همش دعا میکردم که خدا تو دلیتو واست نگه داره خدارو صدهزار بار شکر
هما
پاسخ
قربونت عزيزم كي باشه من اين خبرو ازت بشنوم
مهتاب
3 اسفند 93 12:52
واااااای خدایا شکرت خیلی خوشحال شدم مبارک باشه عزیزم منم پارسال 26 بهمن سونوی مجدد قلب رفتم و نی نی قلب داشت
هما
پاسخ
ممنون مهتاب جون.خداحفظش كنه برات نازنينم
میثاق
3 اسفند 93 14:18
ای جوووووووووونم عزیز دلم.مبارک باشه قربونت برم.ایشالا قلب نازش 1000 سال بتپه ....خیلی خوشحالم برات دوستم
هما
پاسخ
قربونت عزيزم.ممنونم
مامانی
3 اسفند 93 16:04
سلام هماجون واای واقعاخوشحال شدم مرتب به وبلاگت سرمیزدم و امیدداشتم یک روز این خبربشنوم انشاله به سلامتی مبارک باشه وقدمش خیرخیلی مواظب خودت ونی نی کوچولو باش
هما
پاسخ
بي نهايت ممنونم دوست گلم .
سیما
4 اسفند 93 16:44
خدا رو صد هزلر مرتبه شکر برای ما هم دعا کن
هما
پاسخ
ايشالله بزودي خبراي خوش از شماها بشنوم.چشم قابل باشم دعا مي كنم.
حمیده
5 اسفند 93 13:43
جون دلم ...
هما
پاسخ
سعیده
6 اسفند 93 11:35
شکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر خدا - فقط همین
هما
پاسخ
افسونی
7 اسفند 93 22:49
سلام هما جونییییییییییییییی مبارکههههههههههههههههههه خیلی خوشحالم واقعا تبریک میگم عزیزم وبلاگتم از تیرگی دراومده خدا رو شکر
هما
پاسخ
ممنون عزيزم
مامانـــــ
11 اسفند 93 12:16
ده هفتگی نی نی مبارک ..... ایشاا... نی نی سالم و صالح و خوشگل تو وجودت رشد میکنه
هما
پاسخ
ممنون خانمي ايشالله بزودي قسمتت شه عزيزم
مامانـ قندکـ
13 اسفند 93 17:07
سلام عزیزم .ممنونم بابت راهنمایی تقریبا اینا رو انجام دادم ولی بخاطر گرمی که داشتن فکر میکنم دیواره اندومترم ضخیم شده .. میتونم بپرسم برای شما چقدره؟برای من ضخامتش سیزده میلی متر بود
هما
پاسخ
sسلام عزيز من دوماه قبل بارداريم ديگه براي اين تشخيصا به پزشك مراجعه نكردم .نمي دونم چقدر بود راستش ولي فكر كنم 13 خيلي خوب باشه نه؟
مهسان
30 خرداد 94 3:46
سوم اسفند روز تولد منه ههههههههه..... ایشالا که دختر خوشگلت رو سالم در آغوشت بگیری 😉
هما
پاسخ
مبارک باشه عزیزمممنون