خاطرات من و ني ني

مرخصي بدين بهم!

1393/12/18 14:51
نویسنده : هما
383 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان سلام من چهارشنبه 20 اسفند راهي شهر و ديارم هستمچشمک.نمي دونم كي بتونم بيام آپ كنم ولي چون دكتر براي نيمه دوم عيد براي سلامت جنين سونوي غربالگري سه ماهه دوم در هفته 15 و تست خون ژنتيك براي خيال راحتيمون نوشته اون موقع سعي مي كنم بيام نتيجشو بنويسم.زیبابراي من و ني ني من دعا كنيد همه چي خوب پيش بره سپردمش به همون خداي مهربون كه آفريدشمحبت.

پس لطفا يه مرخصي دوسه هفته اي به من بدينخندونک تا اون موقع نمي دونم كي وقت بشه با ديد و بازديد ها و خلاصه سر شلوغي كه خواهم داشت و اينكه معلوم نيست كجا نت بيابم بتونم بام بنويسم براتونخسته.

برام دعا كنيد خجالت

براي همه دوستام و ني ني وجودم آرزوي شروع سالي زيبا همراه سلامتي و شادي دارمجشن.

تا سال 94 باي جشنمحبت

پسندها (1)

نظرات (3)

مهتاب
24 اسفند 93 20:53
انشالله که به سلامت برید و برگردی و حسابی هم بهت خوش بگذره
هما
پاسخ
ممنون عزيزم
♥♡مرجان مامان آران و باران♥♡
25 اسفند 93 1:57
واییییی سلام هما جون نمیدونی چقدرررررر خوشحال شدم واقعاااااااا حالم دگرگون شد از ته قلبم واست بهترین هارو میخوامو ایشالا به سلامت بغلش کنی دوستمممم سال خوبی داشته باشی میبوسمتتتت
هما
پاسخ
مخلصيم مرجان جونم .قربون دل مهربونت
سعیده
28 اسفند 93 7:46
هما جوووووووووونم ایشالا بهت خوش بگذره
هما
پاسخ
ممنون نازنين رفيقم