خاطرات من و ني ني

آرام جانم سلام

1394/1/31 17:02
نویسنده : هما
861 بازدید
اشتراک گذاری

آرام جانم ببخش کمتر اینجا برات می نویسم چون کل روز با خودت مستقیم حرف می زنم خندونکو می دونم  می شنوی ولی اینجا نوشتن کمی وقت آزاد می خواد و حوصله  خلاصه ببخش دیر به یر میام اینجا.خجالت

دیروز رفتم دکتر دهقانی زاده سر کوچمون دکتر خودمه دکتری که اولین بار تورو بهم نشون داد و گفت هستی .اشکم روی تخت سونو گرافی اتاقش سرازیر شد وقتی گفت اینم از قلبش که داره می تپه!خطا

خلاصه رفتم سونو گرافی 9/1/94 رو نشونش دادم همون سونو گرافی که مشخص کرده بود دختری و آزمایش ژنتیک کواد مارکرت که جوابش نرمال بود برای خیال راحتی منو بابایی بردم براش و همه چی خوب بود.

من و تو یه مادر و دختر طبیعی هستیم برای این خانم دکتر .

همه چی مون نرماله فقط هر وقت لازمه سر یه تاریخای خاصی می ریم پیشش که هم من وجود نازنینتو حتی شده یه ثانیه توی دستگاه سونوش ببینم هم خیالمون راحت بشه همه چی آرومه برگردیم خونه.

تازگی دیگه قرصای آهن و مولتی ویتامین و کلسیم خارجی برام نوشته تا شما قوی تر باشی و با وجودت مامانی رو در آینده ضعیف نکنی.یعنی کلسیم می خورم که بعدا خودم پوکی استخوان نگیرم.چشمک

تازگی طبق مطالعات خودم فهمیدم ماه های آخر بارداری از هفته 27 باید امگا 3 بخورم  تا هم رشد قد و وزنت هم هوشت  و هم بیناییت خیلی خیلی بهتر از طبیعی باشه.چون خودم عینکی ام دوست دارم بینایی شما به بابا جونت بره .قوی

این روزا با بابایی دنبال اسمای قشنگ هستیم

سخته عزیزم اسمی در شان تو که به بزرگی لیاقتت باشه پیدا کنیم ولی خداروشکر اسم خوب زیاده کمی وقت می بره بررسی همه اسمها و انتخاب گزینه های روی میز!خسته

مامانم که قراره بهش بگی عزیز دیگه همش به فکر خریدای مخصوص توئه.شاید بدم عمو حمیدت برات سرویس چوبتو بسازه آخه شغلش اینه عزیزم.این هفته دخترشون دنیا میاد دختر عمو حمید و زن عمو الهه.

این روزا آرزو می کنم خاله بانو و زن دایی  رویا و دکتر مریم و همه دوستای خوب اینترنتیم که منتظر نی نی هستند طعم مادر بودنو حس کنن.

راستی گفتم طعم مادر بودن یه هفته ایه با ضربان قلب نازنینت محبتاخت شدم حست می کنم. و دیگه قراره به زودی حرکتاتو بفهمم.

بابا رضا برات آهنگ کلاسیک خارجی می  ذاره می گه دخترمو می خوام بفرستم کلاس موسیقی!

از من نشنیده بگیر درگوشی مادر دختریه عینکشاید بفرسته کلاس ویولن آخه از 10-12 سال پیش یه ویولون خریده از زاهدان نه خودش درست و حسابی وقت گذاشته یاد بگیره نه من خواب آلودارث می خواد برسه به توتا تو بری سمت موسیقی!

آهنگ چهار فصل ویوالدی آهنگ مورد علاقه بابا رضاس که این روزا می ذاره سه تایی گوش می دیم تا تو رو علاقمند کنه.

منم ظهرا وقت اذون با صدای قرآن آشنات می کنم و قراره بزودی یه سری آهنگ لالایی جدید پیدا کنم گوش کنم هم شما حظ ببری هم من کمی لالایی یاد بگیرم چهار روز دیگه برات بخونم.آخه تازگی من و بابایی فهمیدیم لالایی بلد نیستیم!خندونک

فعلا داره پشتم از زیاد نشستن درد می گیره برم یه درازی بکشم ،زود میام باز باهات حرف می زنم گلم.عشقم دخترممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
31 فروردین 94 17:19
سلام زودتر یه اسم خوشمل انتخاب کنین بیام اینجا صداش کنم. خیلی سخته اما اینقدر باحال انتخاب میشه که نگو . ماهم سرسختانه دنبال اسم بودیم اما اونیکه قسمتشه یهو میاد جلو نظرت که حتی بهش شاید فکرهم نمیکردی! انشاا... به سلامتی باشه . راستی اگه دوست داری حساب کن ببین اطراف روز بدنیا اومدنش چه مناسبت خاصی هست شاید تو انتخاب اسم کمکت باشه.
هما
پاسخ
مریم جونم درسته.نی نی ما حول و حوش عید غدیر و قربان میاد بغلمون اسم دخترانه ای با این مناسبتا پیدا نکردم ولی چشم از امروز جدیتر دارم به اسم می پردازم
ماما فاطمه
16 اردیبهشت 94 16:19
سلام هما جون. عنوان رو گذاشتی آرام جان ، فکر می کنم آرام هم خیلی اسم قشنگیه.
هما
پاسخ
قربونت فاطمه جون آره جزو اسمهای مورد نظرمون هست ولی خیلی موردا داریم هنوز هیچ کدوم قطعی نیست.لطف کردی به وبلاگمون سر زدی