خاطرات من و ني ني

زن عمو شدم!

1394/2/17 10:37
نویسنده : هما
4,288 بازدید
اشتراک گذاری

یوهو چه روز قشنگیه امروز!

صبح با خبر خوش زن عمو شدن بیدار شدم.دیشب ساعت سه شب جاری جونم الهه خانم نی نی عزیزش اومد بغلش به الهه و حمید برادر شوهرم تبریک می گم!

چه حس خوبیه!خندونک

صبح با نی نی نشستیم مادر دختری صبحونه خوردیم و باهاش حرف می زدمآرام گفتم دختر عمو شینا دنیا اومد ایشالله روزی که تو دنیا بیای خاله بانو به نی نی توی دلش بگه تو دنیا اومدی ، زن دایی رویا نی نی تو دلش باشه ، رفقای گلم نی نی تو دلشون باشه، سعیده-ملی-بهاره-فاطمه-یاسی-سبزه-ریاحین-مریم-زینب-دکتر مریم -مامان محمد صادق و هر کی نی نی میخواد ایشالله زودی نی نی بیاد توی دلش ایشاللهمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mali6410
17 اردیبهشت 94 10:54
قربونت برم هما جون که به فکرمونی انشالله خدا همه منتظرا رو به آرزوشون برسونه
هما
پاسخ
ایشالله ایشالله
مریم
17 اردیبهشت 94 16:42
مبارک باشه انشاا... قدمش به شادی و برکت . از طرف ماهم تبریک برسون.
هما
پاسخ
چشم ممنون
افسونی
18 اردیبهشت 94 5:00
انشا لله زودی این روزا میگذره پس نهایت لذت رو ببر که تکرار شدنی نیست
هما
پاسخ
اره ممنون عزیز
سیما
24 اردیبهشت 94 17:03
سلام منم امروز فهمیدم که یه نی نی تو دلم دارم برای سلامتیش دعا کن همه چی خوب پیش بره
هما
پاسخ
خیلی خوشحالم کردی عزیز.ممنون بهم خبر دادی.ببخش نت نداشتم یه هفته نشد جوابتو بدم زود. برات بارداری همراه سلامتی و شادی آرزو دارم.