خاطرات من و ني ني

چمدون بندونه

1394/5/27 9:29
نویسنده : هما
1,219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ثمره قلبمونمحبتمحبت

خوبی مادر؟

عزیزم چند روزه چمدون بستم و منتظرم کار بابا رضا تموم بشه راهی زادگاهمون بشیم، اونجا یه عالمه کار دارم اولش که از همه مهمتره رفتن پیش یه دکتر خوبه که ماه آخر زیر نظرش باشم خودم دکتر راحله احمدی رو در نظر دارم که هم تجربه اش زیاده هم  کارش میگن خیلی درسته هم رییس بیمارستانه خلاصه اگه مورد اورژانسی برامون پیش بیاد در دسترس تر از بقیه است، خلاصه برم پیشش یه سونوی آخر هم انجام بدم و آماده  تشریف فرمایی فرشته آسمونیمون بشیم، بوسیه کار مهم دیگه چیدن سیسمونیته توی اتاق خواب عزیز که زحمت کشیده این روزا خالیش کرده برای من و شما، خندونکدید و بازدید با رفقا و فامیل هم یکی از برنامه هامه زیباو پیاده روی منظم، انجام نرمش هایی که توی کلاس آمادگی زایمان بهمون سفارش کردن و خلاصه همه چی مهیا بشه واسه دیدن روی ماهت، راستی بهت گفتم خاله راحله نی نی سومشو حامله است؟چشمک

ایشالله خاله بانو هم بزودی مامان بشه.متنظر

توی این مدت که خبری ازم نبود یکی از همکارای خاله سیما  خانم مهرتاش با آقاشون اومدن یزد پیشمون و خوب بود خوش گذشت، ایشالله ایشون هم مادر بشن بزودی، دکتر حباب رفیقم الان مشهده با خانواده رفتن پابوس امام رضا  به امید خدا این دفعه امام رضا نظری کنه و خدا بخواد ایشون هم مادر بشن، دوست قدیمیم ندا 27 شهریور عرووسیشه یعنی درست همون روزایی که قراره شما بیای نمی دونم بتونم عروسیش شرکت کنم یا نه  در هر صورت امیدورم خوشبخت بشه،جشن از خدا می خوام تجربه زیبای بارداری و مادر شدن رو به همه آرزومنداش بچشونه.الهی آمینآرام

دختر گلم بعد رفتنمون به زادگاهم بازم برات میام  و می نویسم، به امید خدا

فعلا بوس بوس محبتبوس

پسندها (3)

نظرات (8)

هما
31 مرداد 94 14:20
سلام عزیزم نمیدونم این کامنت رو میخونی یا نه فقط تو رو خدا سر زایمانت یادت باشه منو خیلی از چشم به راه ها رو دعا کنی حتما حتما دعام کن قراره چند روز دیگه بریم زیارت امام رضا
هما
پاسخ
سلام عزیز همیشه بیادتم، التماس دعا
مریم
11 شهریور 94 10:29
سلام عزیزم من تازه وبلاگت رو پیدا کردم و از دیروز کل مطالب وبلاگت رو خوندم وبلاگ زیبایی داری. ان شاءالله به سلامتی دختر گلت رو بغل کنی مهربونم میشه برای منم دعا کنی آخه منم یک منتظرم تقریباً 6 ساله که در انتظارم . راستی عزیزم من اهل زاهدانم اگه آمدی زاهدان به منم سری بزن خوشحال میشم.
هما
پاسخ
عزیزم ممنون گلم.امیدوارم دامنت سبز بشه بزوذی
مامان نینی
13 شهریور 94 12:05
سلام هماجون خیلیییییییییییییی خوشحالم مبارک باشه قدم گل دخترت اگه هنوز زایمان نکردی برام دعاکن
هما
پاسخ
زاییدم
س
24 شهریور 94 15:10
سلام عسیسم . من خیلی وبلاگتو خوندم . ولی وقت نکردم همشو بخونم و نفهمیدم دلیل اصلی بچه دار نشدن شما چی بوده . میشه لطف کنین و بگین آخر سر چیکار کردین که حامله شدین ؟؟؟؟؟؟ به خاطر همون حلوا ؟؟؟؟؟؟
هما
پاسخ
دقیق نمی دونم ولی حلوا بی تاثیر نبود
س
24 شهریور 94 15:17
آها الان خوندم و پیدا کردم ولی دلیل ناباروری ناباروری رو نفهمیدم
هما
پاسخ
نایاروری نداشتم عزیزعجول بودم
افسونی
5 مهر 94 10:10
سلام خانمی خوبی عزیزم انشاءالله همه چی خوب پیش میره بسپار دست خودش واسه ما هم دعا کن
هما
پاسخ
محتاجم بدعا
نیلوفر جون
16 مهر 94 22:08
سلام من منتظر عکس شاهازده خانمم چرا نمیزاری
هما
پاسخ
گذاشتم
هما
24 مهر 94 10:50
سلام عزیزم...کجایی؟چرا نمیای وبلاگت رو سر و سامون بدی؟عکس دخترمونم برامون بذار دیگه....دلمون اب شد خوب
هما
پاسخ
اوکی