خاطرات من و ني ني

دل شكسته

1391/10/27 13:23
نویسنده : هما
265 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب توي يه سايتي نگران يه دوستي شدم
كه اومده بود خبر بارداري شو داده بود و قرار بود بره آزمايش.niniweblog.com

ديگه ازش خبري نشد.niniweblog.com

 

 

رفتم تايپيك مامانهاي باردار و جوياي احوالش شدم.niniweblog.com

هيچكي جواب نداد.niniweblog.com

امروز رفتم ديدم 2 تا پست داشتم حذف كردن.niniweblog.com

 

مي دونيد چرا؟niniweblog.com

 

چون من باردار نبودم كه !niniweblog.com

اجازه ندادن حتي نگرانشون باشم.niniweblog.com

 

دلم بد جور شكستniniweblog.com

 

يعني من هم اگه يه روز باردار بشم،ممكنه دل كسايي رو كه هنوز ني ني توي دلشون نيست

رو بشكنم؟niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sahar
27 دی 91 13:40
سلام نگران نباش زودی میاد تو دلت نی نی
توکل کن به خدا منم خیلی ناراحت بودم که چرا نمیاد ولی الان چهارماه و نیم باردارم ناراحت نشو

بهت تبريك مي گم خانمي.ايشالله به سلامتي باشه برا دوتاتون

زهرا
28 دی 91 3:53
انشا.. که دیگه کسی دلتو نشکونه


ایشالله گلم.شما هم شاد باشی و سالم



مونا
28 دی 91 19:35
الهي قربون دل مهربونت برم غصه نخور ني ني هم مياد كه واسه يه لحظه خوابيدن هلاك بشي


ممنون دوست مهربونم