خاطرات من و ني ني

همه چي برعكسه...........

1391/10/27 13:34
نویسنده : هما
268 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

يه دوستي دارم كه چند وقتيه منتظر ني نيه.niniweblog.com

من كه براش خيلي دعا مي كنم.

نمي دونم چرا هر چي تكنولوژي بيشتر پيشرفت مي كنه مشكلات ما آدمها كمتر كه نميشه هيچ بيشتر هم ميشه.niniweblog.com

قبلا ها يادمه همه بچه دار مي شدن به جز معدودي كه ديرتر بچه دار مي شدند.خيلي نادر بود كسي تا آخر عمرش بچه نداشته باشه.حالا برعكس شده همه دير بچه دار مي شن و خيلي نادره بلافاصله بچه دار بشن!

دوره آخر زمون شده ها...............niniweblog.com

اين دوستم يه حرف خوبي زد.گفت بايد خودمو سرگرم كاري كنم تا اذيت نشم .خيلي زود هم يه كار مناسب پيدا كرد و الان مشغوله.

الان من خيليا رو مي شناسم كه آرزوي بچه دارن.بياين براي همشون همينجا دعا كنيم.............niniweblog.com

وقتي بهشون فكر مي كنم مي بينم خودم چقدر عجولم كه مي خوام دفعه اول

خدا بهم  ني ني بده.....niniweblog.com

                  

 

 

niniweblog.com

 

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدیه
27 دی 91 14:00
دوست عزیزم خیلی وبلاگ قشنگی داری
از خدای مهربون میخوام غرچه زودتر نی نی تو دلی داشته باشی
من خیلی دلم میخواد نی نی داشته باشم اما موقعیتش نیست
دعا کن موقعیتم درست بشه نی نیش کاری نداره



نظر لطفته.منم الان بعد 5 سال موقعيتش جور شد.ولي سخت گير نباش.من الان مي ترسم اين 5 سال تاخير كار دستم بده.......

حانی
27 دی 91 14:16
سلاااااااااااااااااااممممممم
میدونی از بس همه چی هورمونی شده هر روز یه بیماری جدید درست میشه..
به نظر من که تکنولوژی نه تنها باعث پیشرفتمون نشده بلکه باعث شده آدما تنبل و خنگ بشن



خنگو خوب اومدي..در عين حال كه هممون فكر مي كنيم عقل كليم ولي آخرشم هيچي دست خودمون نيست

ماماطهورا
27 دی 91 14:43
هماجون واقعاوبلاگت عالي بود چندجابودكه اشك ازچشام سرازيرشدخداپدرت روبيامرزه وباامام حسين همنشين باشه انشالله .راست ميگي ما با خودخواهيامون هميشه دل پدرمادرامون وميشكنيم ولي اونا با بزرگواريشون ما رو ميبخشندانشالله پدرت با اومدن ني ني تو دل مهربون ومومنت هفته بعد خوشحال ميشه عزيزم



از خدا ممنونم كه دوست مهربون و گلي مثل تو رو بهم معرفي كرد.ايشالله هردو با هم ابن دوران رو تجربه كنيم.زود زود
پرهام
27 دی 91 14:50
سلام اخه شما ها الکی الکی بخودتون ااسترس میدید من بعد 7سال که شرایطش فراهم شد هیچی نیس یه بچه است بسلامتی اونم میاد


بعضي وقتها استرس دست خود آدم نيست ..........ولي حق با توئه.......

اکی
27 دی 91 14:57
سلام عزیزم.هیچی رو زورکی از خدانخواه.موقعش ک بشه نی نی هم میاد.اگه میخوای مثل نیکان نازنازی من باشه عجله نکن.راستی ببخش دیر اومدم دیدن وبت.نمیذاره ک وروجکوبت خیلی نازه


لطف داري ناز بودن از نوع نگاه خودته......باشه......من هم قبول دارم خدا حاجت آدمو مي ده اما ايشالله به وقتش

زهرا
28 دی 91 1:59
امان از این تکنولوژژژژژژژژژژژژژزی
ایشاا... همه مامانایی که دوست دارن نی نی داشته باشن خدا یکشو حداقل یکیو بزاره تو دلشون


ايشالله........

پریوش
28 دی 91 18:42
ایشالله زودی مامان شی


ونيز تو............