خاطرات من و ني ني

انواع مامان های نی نی ها!

1391/10/28 15:31
نویسنده : هما
367 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم شکلک های مامان ها رو بذارم به یه مطلب خیلی عمیقی برخورد کردم.............

دیدم فرق بابا ها و مامان ها اینه که باباها می تونن فقط جزء یکی از موارد ذکر شده باشن اما مامانها نمی تونن فقط یه مدل باشن..........

مثلا نمی شه فقط آشپزی کنن............یا فقط یه کاری بلد باشن..............حالا بایدی هم در کار نیست ها.......

ولی خلقت مهربون ما خانمهاست که خیلی زیاد وظایفی رو به عهده می گیریم............

و در کل میشه بگیم همه هنرارو یا داریم یا توفیق اجباری یاد می گیریم..........

اینم مامانها و کارهایی که انجام می دن:

 niniweblog.com  نی نی آروم کن.........وکلا رسیدگی به اوامر نی نی 

niniweblog.com  نی نی بخوابون و آرامش بده به نی نی 

niniweblog.com لباس گرم برای نی نی و بابای نی نی ببافون

niniweblog.com ظرفهای همیشه ناتموم شوی 

niniweblog.comلباس اتو بکش 

niniweblog.com انتظار بکش برای شسته شدن لباسها 

niniweblog.comگرد بگیر خونه 

 

niniweblog.comبرو پهن کن باز دوباره برو جمع کن.....

 

niniweblog.comبدوز بدوز کن

niniweblog.comکارمند شهرداری داخل منزل

niniweblog.comاگه اگه اگه وقت شد به خود رسیدگی کننیشخند

niniweblog.comبرای رفع خستگی یه استخونی نرم کنقهقهه

 

 

نباید از انصاف گذشت که در موارد گفتیده شده باباهای نی نی هم کمک می کنن ها!

مخصوصا اگه نی نی توی راه باشه.niniweblog.com

دستشونم درد نکنهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پریوش
28 دی 91 18:35
عکست تو حلقم ههخخخخ


ديگه هر جاي دنيام كه باشي اين عكسو مي بيني ياد من مي افتي نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مونا
28 دی 91 19:54
خيلي وبلاگه قشنگيه گلم مطمئنم با توكلي كه داري خدا ني ني سالم و خوشگل ميزاره تو دلت دير و زود داره اما ميشه خوشحالم كه دوستمي


واي.خدايا شكرت چه همه انرژي مثبت
حانی
28 دی 91 21:07
من همش هستم به جز لباس اتو بکش
همسر اتو بکش خونمونه
از منم بهتر اتو میکنه


منم خودم همش نيستم كه.........اتو.بافتني.........خياطي نمي كنم كه.....

sara
28 دی 91 21:25
هما جونم دیگه اگه جایی این عکسو ببینم واقعا یاد تو میافتم عزیزم
انشاا... که همیشه موفق باشی ویه نی نی سالم و تپلی و خوشکل مثل خودت به دنیا بیاری


ساراي عسلم ممنونم.

پرهام
28 دی 91 22:23
يكي مثل من
28 دی 91 23:26
انشاله به زودي منم خاله بشم