خاطرات من و ني ني

انواع بابا های نی نی ها!

1391/10/28 15:13
نویسنده : هما
375 بازدید
اشتراک گذاری

 1-  niniweblog.com پدرهای ورزشکار و به سلامتی اهمیت بده 

2-    niniweblog.com پدرهای معلم یا استاد و نصیحت زیاد کن

3- niniweblog.com پدرهای اعصاب ندار و عقیده دار به تنبیه بدنی!

4-  niniweblog.com   پدرهای دقیق، حساس،وقت اهمیت بده 

5- niniweblog.com پدرهای مشهور و هیچ وقت ،وقت ندار برای مامان نی نی و خود نی نی

6- niniweblog.com پدرهای صبور و گوش های آماده دار برای شنیدن حرف نی نی و مادر نی نی

7- niniweblog.com پدرهای باسلیقه و باطراوت و همیشه خوش اخلاق

8-niniweblog.comپدرهای همیشه غایب و سرشون شلوغ و خیلی انسان دوست

9- niniweblog.com   پدرهای خیلی بامطالعه و دانا و خیلی صبور و مهربون

 

 

 

حالا بابای نی نی شما جزوکدوم دسته است؟

بابای نی نی من دقیقا مثل شماره 9 هستقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حانی
28 دی 91 21:03
بابای نی نی من شماره 3 ست
میگه بچمون اگه پسر باشه و به من بره از پنجره پرتش میکنم پایین
خودش میدونه چه آتیش پاره ای بوده

باباشم مثل خودت بامزه است ها.............

ماماطهورا
29 دی 91 14:08
باباي ني ني منم دقيقا مثل شماره ي 9خيلي دوست دارم ني نيام به باباشون بكشن


ايشالله .