خاطرات من و ني ني

اصراف ممنوع !

1391/11/1 2:22
نویسنده : هما
349 بازدید
اشتراک گذاری

 

اصراف ممنوع !

هر كي يه نظري داره خب.

منم خيلي روي اصراف كردن حساسم.اصلا شده وسواس برام.زجر مي كشم چيزي هدر بره.خسيس نيستم ها!

اتفاقا ولخرجم.اما توي استفاده كردن از همه چي بي انصافي نمي كنم.

با خودم فكر كردم موقعي كه ني ني بياد توي دلم خودمو به آب و آتيش نزنم كه يه سيسموني توپي داشته باشه.

مامانم ميگه من بي عدالتي نمي كنم همون جور كه براي خواهرات بهترين سيسموني رو دادم براي تو هم همون كارو مي كنم.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com    و.......

 

 

 

اما من زير بار نمي رم.

من عقيده ندارم كه مادر و پدر خانم بايد سيسموني بيارن چون اين يه تصميميه كه زن و شوهر مي گيرن خودشونم بايد به چشمشون ديده باشن از پس مخارجش بر بيان و هم اينكه اعتقاد دارم سيسموني به خاطر رسمش و اينكه مامان و باباهامون آرزو دارن ، در حد چند تا يادگاري كافيه.

يكيو مي شناسم تا كيف و دفتر و مداد رنگي كلاس اول بچه رو هم داشت توي سيسمونيش!

واقعا درسته؟

من خيلي وقتها از اطرافيان مي شنوم كه فلان چيزو خريدم بچه 2 ماه استفاده كرد الان جا ندارم چيكارش كنم؟

اولا كه من جاي اون آدمها بودم اگه از يه وسيله اي خيلي كم استفاده كردين و ديگه  لازم ندارين بدين به افرادي كه در توانشون نيست و آبرومندن نمي تونن بخرن.

دوما خوب نخريد!

حالا من تصميم گرفتم چيزاي ضروري رو از بهترين جنس بخرم و چيزايي كه خيلي واجب نيست نمي خرم.

حالا باباي ني ني شايد بخواد بخره ها ولي من عقيده دارم بچه وقتي بزرگ بشه نمي پرسه مامان روروك من قشنگتر و گرون تر بود يا مال دختر خاله؟(اين دختر خاله ني ني منه)

بچه نمي پرسه مامان چقدر خرج سيسموني من كردين؟niniweblog.com

 

ولي اگه بزرگ بشه و بدونه يه حساب بانكي يا يه زميني چيزي براش پس انداز كردي ميگه خدا خيرتون بده!niniweblog.com

 

واقعا توي اين زمونه بشتر بايد به فكر آينده بچه هامون باشيم يا اينكه حرص بخويم شيشه شيرش چه ماركي باشه؟

حالا ايشالله ني نيniniweblog.comكه بياد عكس هاي سيسمونيشو مي ذارم بدونيد اينايي كه گفتم عقيده امه نه فقط حرف و شعار!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حانی
1 بهمن 91 15:59
میگم هما جون چرا اینقدر نظرهامون شبیه همه؟؟!!
آخه یعنی چی مامان باباهامون سیسمونی بدن ؟؟ یه بار جهیزیه دادن بسه دیگه!!
من که فقط در حد 6ماه اول چیز میز میگیرم..


خوب كاري مي كني............

زهرا
2 بهمن 91 0:55
منم کاملا باهات موافقم ، نباید طوری خرید کرد که بچه حتی نتونه ازش استفاده کنه! اصلا لزومی نداره لباسای بچه رو تا مثلا چند سالگی براش بخری !اصلا شاید همون اندازش نشهچه کاری وقتی بزرگ شد میخریم واسش سایز تنشایشاا.. زودی بیاد و واسش تصمیمای بهتر تری هم خواهیم گرفت، من تو فکرم دارم براش ببافم


موفق باشي خانم هنرمند
مونا
2 بهمن 91 1:23
سلام هما جونم
منم دقيقا با اين نظرت موافقم بيشتر سعي ميكنم به فكر آينده مبينا باشم البته نه اينكه واسش چيزي نخريما ولي خوب بيشتر دوست دارم از نظر حساب بانكي و اينجور چيزا تامين باشه آدم از آينده كه خبر نداره معلوم نيست وضع جيبمون تا وقتي اين وروجك بزرگ بشه بره دانشگاه و....چي ميشه بعد هم ميترسم هرچي الام ديد و خواست واسش فراهم كنم بعد كه بزرگ شد نتونيم از خواسته هاش بربيايم


نه نترس.خوبم بر مياين.مامان به اين مهربوني و هنرمندي .به به

پرهام
2 بهمن 91 22:46