خاطرات من و ني ني

كي اسمو انتخاب كنه؟

1391/11/3 15:36
نویسنده : هما
277 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

كي اسمو انتخاب كنه؟متفکر

 

شما فكر مي كنيد كي حقشه اسم بچه رو انتخاب كنه؟niniweblog.com

چه كسي يا بهتر بگم چه كساني؟

خب بعضيها فكر مي كنند حق مادره چون همه سختياش مال اونه!!!!!!!!

بعضيا مي گن حق پدره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعضيا مي گن بزرگترها احترامشون واجبه و حق پدر بزرگ بچه است!

قديما رسم بود پدر بزرگ صفحه آخر قرآن اسم بچشو يا حتي نوه اش رو مي نوشت.

يعني وقتي فكرشو بكنيم مي بينيم براي خودش بحثيه ها!

و اما نظر من.......

من فكر مي كنم بايد نظرات مختلف رو جمع كرد همه رو يك جايي نوشت و پدر و مادر بچه نهايتا بشينن با هم تصميم بگيرن كدومو انتخاب كنن.

بهتر هم اينه كه مشخص نباشه هر اسم رو چه كسي پيشنهاد داده كه جبهه گيري نشه مثلا اگه مخالفتي شد طرف مقابل بگه چون مثلا مامان من گفته بود مخالفت كردي؟

يعني منظورم اينه هنوز ني ني نيومده سر انتخاب اسم مادر و پدر دعواشون نشه خداي نكرده.

بعد كه از اين طريق مامان و بابا اسمهاي برتر رو از بين ليست اسامي انتخاب كردند سر يك اسم دخترونه و يك اسم پسرونه توافق بكنند.niniweblog.com

شايد حتمي باشه بچه دختره يا پسر ولي خوب حالا احتياط شرط عقله به اين سونوگرافي هاي امروزه 100% هم اعتمادي نيست.............!

 

حالا اينو شوخي كردم ولي منظورم اينه تمام اين مراحل گزينش دوباره كاري نشه......

اسم كه انتخاب شد همه مي دونن نظر همه لحاظ شده وديگه جاي گله اي نمي مونه و احترام بزرگترها هم حفظ شده و در نهايت هم پدر و مادر بچه تصميم نهايي رو گرفتند.

يك نكته:

حتي اگه اسامي وجود دارند كه از طرف اطرافيان پيشنهاد مي شن و من مطمئنم خوشم نمي ياد بهتره نزنم توي ذوق اون بنده خدايي كه پيشنهاد كرده.بذارمش توي ليست اون اسمو در مرحله نهايي ردش كنم تا پيشنهاد دهنده ناراحت نشه خداي نكرده.

در هر صورت اسم انتخاب كردن مهمه .niniweblog.com

 

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حانی
3 بهمن 91 15:56
سلام هما جون خوبی؟ چند روزه نیستییییییییا
من و همسری با هم انتخاب کردیم...کسی هم خبر نداره...بعدا که نینی دار شدیم پیشنهادات بقیه رو گوش میکنیم ولی کار خودمونو میکنیم
اسم پسر یاسین انتخاب کردیم ولی اسم دختر نه هنوز...بین چند تا اسم موندیم..هر کدوم یه قشنگی داره
نگفتی خودت چه اسمی دوست داری


من فعلا آرش ، مينو، هلما و هاني.......تا چي تصويب بشه