خاطرات من و ني ني

به خاطر بچه حاضريد از چيا بگذريد؟

1391/11/3 22:42
نویسنده : هما
258 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر بچه حاضريد از چيا بگذريد؟

 

فداكارهستيد؟سوال

به خاطر بچتون حاضريد از چيا بگذريد؟

از درس؟

از مشق؟قهقهه

از كار؟

از درآمد؟

از مهموني رفتن حداقل تا وقتي كوچولوئه؟(مخصوصا توي سرما)نیشخند

از تفريح هايي كه با دوستاتون داشتيد؟تعجب

از سفر؟

از اينترنت؟گریه

از چي؟

من كه فعلا از درس و درآمد گذشتم بخاطرش.مژه

چون هدف بزرگتر ،مقدس تر و پر مسئوليت تري پيش روم دارم.

ولي از اينترنت فكر نكنم بتونم بگذرم......مگه اينكه هيچ چاره اي ديگه نباشه برام.

از سفر هم مي گذرم اگه ممكن نباشه .......آخه بچه خيلي كوچيك باشه  شايد شرايط براي بچه سخت بشه. مي ذارم كمي كه بزرگتر بشه مي ريم.

از مهموني رفتن هم همينطور..مهموني و سفر هميشه هست.اما شرايط حساس بچه بايد در نهايت سلامت طي بشه.

حالا بچه از آب و گل در بياد هم به كار مي پردازم حتما حتما حتما و هم ادامه تحصيل مي دم.....ديگه تا موقعي كه بچه من  بزرگ بشه ليسانس من برابر سيكل الانه!خنثی

ديدين مادرا سر سفره حس مي كنن غذا كمه مي گن من سيرم؟

مادر يعني همين.قلب

يعني فداكاري.از دهن خودش مي گيره بده به بچه اش.

البته منظورم اين نيست كه پدر فداكار نيست ها.

پدر هم همينكه توي اين شرايط سخت كاري و كنار كشيدن مادر از كارش بار خرج و مخارج همه چي بعلاوه خرجهاي بچه رو به دوش ميكشه ، همينم يه نوع فداكاريه.عینک

ايشالله كه بچه هامون در آينده اين چيزا رو درك كنن و قدر بدونن.ابرو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)