خاطرات من و ني ني

به خاطر چيا حاضريد از بچه بگذريد؟

1391/11/3 22:45
نویسنده : هما
248 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر چيا حاضريد از بچه بگذريد؟

 

چه چيزايي توي زندگيتون هست كه به خاطرش مي گيد بچه زوده........نه........اصلا!عصبانی

درس؟

مشق؟قهقهه

درآمد؟

اينا همونايي هستند كه  بعضيا حاضرن به خاطر بچه ازش بگذرند.گاوچران

درس بخونن مادر و پدر باسواد تري باشن.

درآمد بيشتر داشته باشن كه بچه درآينده توي رفاه باشه......

اينا همه درست....

اما يه تلنگر.......بازنده

اگه همه اينا حاصل شد بعد بچه نيومد چي؟متفکر

شايد بشه بعد بچه به اينا پرداخت ولي هيچ تضميني نيست بعد اينا بشه بچه اي در كار باشه.....

آخه ماها كه به ليسانس و پايين ترش راضي نيستيم ديگه بخوايم تحصيلاتمون تكميل شه بايد حتما بريم تكميلي و  بالاترش.

تا اون موقع مي بيني چش وا كردي يه 5-6 سالي ازدواج و جووني و اين جور چيزا گذشته. عه؟سن مادر شدن هم گذشته .پزشك ميگه حاملگي پر خطر!

هزار و يه جور عارضه ناشي از استرس درس و درآمد،باعث شده  زود باردار نشي......

حالا بيا و درستش كن.

من بدبين نيستم ها.........تعجب

گفتم بد نيست بعضي اوقات نيمه خالي ليوان كمي ما رو به تفكر وادار كنه شايد تجديد نظري كنيم.

ايشالله هر كي هر وقت خودش صلاح مي دونه دست بكار بشه اما مواظب باشيد

به خاطر يه چيز مهم تر از يه چيز مهم بگذريد..........

چه جمله فيلسوفانه اي شد ها!نیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماماطهورا
3 بهمن 91 23:08
سلام هما جون نبودي عزيزم دلم برات تنگ شده بود.
مطالبت بازم مثل هميشه عالي بود ممنون از اين همه زحمتي كه ميكشي.هما جون راستي ليست ختممون كامل شده احتمالا از فردا شروع كنيم يه سر به تاپيك من بزن مرسي


ممنون كه با حوصله مي شيني مي خوني.چشم.سر مي زنم.خدا قبول كنه. اجرتم با خود خدا
حانی
3 بهمن 91 23:25
آره واقعا راست میگی...من اگه زمان به عقب بره و بخوام انتخاب کنم حتما نینی رو انتخاب میکردم....فک کن اگه نینی داشتم امسال میرفت مدرسه...بعد من میتونستم برم دنبال درس خودم
عجب گیری افتادیماااااااااا


قربونت بشم حاني همه مطالبو مي خوني.شدي خواننده ثابت وبم.
اره منم اگه زودي ني ني داشتم الان كودكستاني بود...
حالا شده ديگه.