خاطرات من و ني ني

خواب خوب من

1391/11/10 3:40
نویسنده : هما
244 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز عصر يه خواب خوبي ديدم.شب تولد حضرت محمد بود به فال نيك گرفتم.

خواب ديدم يه ني ني يه روزه دارم از مامانم پرسيدم مامان دختره يا پسر؟

ممانم گفته پسره!

من گريه ام گرفته آخه بابام آرزو داشت بچه منو ببينه و نه خودش و نه بچه هاش تا حالا پسر نداشتند مي دونم دلش مي خواست يه نوه پسر هم داشته باشه.

در حين گريه به مامانم گفتم مامان تا 7 روز محمد حسن صداش مي زنيم چون اسم پدرم حسن بود و به حرمت اسم حضرت محمد.

خيلي حال خوبي داشتم وقتي بيدار شدم.ايشالله اگه خدا بهم پسر بده حتما همين كارو مي كنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگاری
11 بهمن 91 0:45
اخی چه خواب قشنگی بود


ممنون
مامان آیسل جون
11 بهمن 91 8:47
سلام خانمی مادرشدن حس خییلی خوبیه انشالله خدا به حرمت حضرت محمد یه بچه سالم بهتون هدیه بده مهم نیست پسریادختر فقط سالم باشه به سایت ماهم سری بزنید خوشحال میشیم


X
ممنون از محبتت.شچم حتما ميام مي بينم.

مرجان مامان آران
12 بهمن 91 3:34
واییییییییی چه خواب خوبی ایشالا هر چی خدا بخواد بشه پسر نعمت عزیزممممم






ممنون گلم.
مامان یه فسقِلی
13 بهمن 91 2:00
من بازم آپ م ... با 3 پست

بدو بیا


چشم الان ميام.
پرهام
13 بهمن 91 22:26