خاطرات من و ني ني

خشم

1391/11/14 1:33
نویسنده : هما
241 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

خشم

تا حالا به خودتون وقتي خشمگين و عصباني شديد فكر كرديد؟niniweblog.com

 

تا حالا خودتونو مورد نقد قرار داديد توي اون وضعيت؟niniweblog.com

 

تا حالا به عواقب خشمتون پي برديد؟niniweblog.com

 

تا حالا از عواقب خشمتون  شرمنده شديد؟niniweblog.com

 

تا حالا از خشمتون پشيمون شديد؟niniweblog.com

 

خوب من هم  بعضي وقتها در حالت خشم و عصبانيت ،حرفهايي زدم كه بعدا خودم باورم نشده و هر كار كردم نتونستم به طرف مقابلم ثابت كنم اون حرف هيچ گونه صحتي نداره.niniweblog.com

 

ولي جديدا خودمو مورد نقد و بررسي قرار دادم.niniweblog.com

 

حتي اگه سالي يه بار هم اين موارد پيش بياد براي شكستن قلب عزيزانمون تا مدتها بسه.

پس ارزش اينو داره آدم بهش بپردازه.

من تمرين كردم كه وقتي عصباني هستم حرف نزنمniniweblog.com

 

شايد بعضي مواقع اطرافيان از اين سكوت ناراحت بشن اما بعد كه بهشون بگيم داشتيم خودمونو كنترل مي كرديم تحسينمون مي كنن.

از طرف ديگه هم ميشه به خشم نگاه كرد .يعني ما در مقابل يه فرد خشمگين چطور بايد رفتار كنيم؟

خوب معلومه ديگه بايد به آرامش و حتي سكوت دعوتش كنيم اگه نشد يه جورايي جو رو عوض كنيم.

و سر فرصت با اعصاب آروم بحث رو به نتيجه برسونيم.niniweblog.com

 

اين جور مهارت ها و تجربه ها از نظر من خيلي با ارزشه.

مخصوصا براي من كه مي خوام مادر خوبي باشم.niniweblog.com

 

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یه فسقِلی
17 بهمن 91 0:02
احسنت ...

خیلیییییییییییییییی تصمیم خوبی گرفتی گلم ...

آره، سکوت خیلی وقتا جواب میده

موفق باشی مامانی مهربون آینده


آري