خاطرات من و ني ني

شغل مامان و بابا ي ني ني ما!

1391/11/15 9:32
نویسنده : هما
343 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

شغل مامان و بابا ي ني ني ما!

 

مي خوام امروز براي ني ني آينده از شغل و رشته تحصيلي خودم و باباش بنويسم.

من و بابا هردو كارشناس مرمت بناهاي تاريخي هستيم.niniweblog.comniniweblog.com

 

 

 هردو 5 سال پيش كارمند اداره ميراث فرهنگي بوديم كه با هم آشنا شديم .

يه روز بابا از من خواست به ازدواج باهاش فكر كنم و من هم گفتم بايد اول خانواده ها به توافق برسن تا جدي بهش فكر كنم.niniweblog.com

 

آخه يه شناخت كلي ازش داشتمniniweblog.comو خيلي مودب ،با اخلاق و با شخصيت بود.niniweblog.com

 

فرداش بابا بزرگ اومد و با پدر خدا بيامرزم حرف زدند و قرار خواستگاري گذاشتند.

خانواده من به خاطر شناختي كه من از بابايي داشتم زياد سخت نگرفتند و 2 هفته بعدش ما نامزد شديم.

بعد ازدواج  زير نظر ميراث قرار داد مي گرفتيم و كار مي كرديم.

اما 3 سالي هست كه مستقل شديم و پيمانكاريم.

خوبه خدارو شكر .هم شغلمون هم رشتمون هم درآمد.

حالا وقتي بياي تو جو خونه اي بزرگ خواهي شد  كه مامان و بابا هردو به محافظت و مرمت بناهاي تاريخي مشغولند.niniweblog.com

 

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رزا
15 بهمن 91 12:39






مامان سوشیانت
15 بهمن 91 19:58
مرسی که به ما سر زدید من شمارو لینک کردم


ممنون خانمي.
پرهام
16 بهمن 91 12:02



چي شده؟واي نبينمت غمگين؟
مريم(salvia)
16 بهمن 91 14:00
مثل هميشه عالي بود عزيزم



ممنون گلكم
مریم مامان عسل
16 بهمن 91 17:53
الهی این نی نی وروجک زودتر بیاد تو اغوش این مامان و بابای فرهنگ دوست و تحصیل کرده!




ممنون گلم

مامان یه فسقِلی
16 بهمن 91 23:55
آفرین به این مامان و بابای هنرمند و فعال ...


ممنون خانمي.
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 19:34
واییییییییی خوشبحالت عزیزم من عاشقققققققققققق باستان شناسیو مرمتمممممم
من رشتم نقاشیه ولی میخواستم مرمت بخونم هم سخت بود هم دیگه نشد
افرین به مامان بابای نینیییییییییییییی


ممنون .ايشالله هر جا هستي و هر كار مي كني موفق و شاد باشيX
مامان آنی
22 بهمن 91 17:23
وای چه جالب :
اول اینکه من عاشق بناهای تاریخی هستم و خود تاریخ
دوم اینکه من و همسرم هم هم دانشگاهی و هم رشته هستیم البته رشته کامپیوتر


موفق باشين.خيلي خوبه هم رشته بودن
مامان آبتین
26 بهمن 91 21:04
عزیزم من خیلی رشته تون رو دوست دارم راستش همیشه عاشق مکانهای تاریخی و باستانی بوده و هستم و به هر شهری که میرم تنها علاقه م دیدن این آثار هست


ممنون.خوبه.علاقه به اصالت و تاریخ.......تحسین کردنیه