خاطرات من و ني ني

مسابقه وبلاگها

1391/11/25 18:34
نویسنده : هما
587 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com 

نمی دونم این مسابقه داستانش چیه و کجا میخواد تموم شه

ولی خوب منم دعوت شدم بهش

فقط می دونم این یه مسابقه وبلاگی که باید توش توضیح بدیم

چرا وبلاگمونو دوست داریم

تنها شرط مسابقه هم دعوت کردن 3 تا از دوستامونه

 

 دوست جونایی که دعوت کردم :

 

niniweblog.com

1-http://www.manoninimoon.niniweblog.com/

2- http://www.asalkhanoom.niniweblog.com/

3-http://www.nini6368.niniweblog.com/

 

 

 

 

و اما علت علاقه من به وبلاگم:niniweblog.com

مهمترین هدف من از نوشتن برای نی نی آینده توی این وبلاگ این بود که بتونم تمام حرفهای دلمو یه جا جز دفتر خاطرات داشته باشم و حفظ کنم تا یه روزی نی نی بزرگ و بزرگتر بشه و خودش بیاد همه چیو بخونه.

ولی بزرگترین و اصلی ترین دلیل علاقه اینه که این اولین پیشکش من برای ثمره قلبمه،اولین کادو برای نور چشممه.

اینجا بود که اولین بار مخاطبم شد خود نازنینش.

اینجا بود که اولین بار ازش خواستم که نی نی زودی بیا!

و دلیل دیگه علاقه ام به وبلاگم اینه که دوستای زیادی اینجا پیدا کردم که یا میشه از تجربیاتشون استفاده کرد یا شرایطشون عین خودمه.

درضمن اینجا وبلاگهای مفیدی هم هستند که مطمئنم حتما بزودی برام مفید تر هم خواهند شد.

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 بهمن 91 20:12
من که هنوز وقت نکردم بنویسم ... !!!

درگیر اثاث کشی ام


خسته نباشی خواهر..........
ماماطهورا
25 بهمن 91 20:22
سلام هما جون خوبي عزيزم نيستي كم پيداشدي دلم برات تنگيده بود خواستم برات پيام بزارم اگه تونستي بيا تاپيك تاباهم بحرفيم دوست دارم عزيزم


منم دلم تنگیده هر بار حدیث کسا می خونم یادت می کنم.خدا خیرت بده.چشم حتما میام
مادام بوفی
25 بهمن 91 22:40
به یه قالب فانتزی برای دوران بارداریت فکر کردی؟؟؟؟؟؟؟؟
من طرح فانتزی بسیار عالی براتون میتونو آماده کنم ....


فکر که زیاد دارم واسه اون موقع.........اگه نمونه ببینم که بد نیست.