خاطرات من و ني ني

شرایط ایده آل

1391/12/12 1:26
نویسنده : هما
445 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

نمی دونم چی بگم؟!

دیروز رفتم سونو و پزشکم معتقده از حد ایده آل هم بهتره شرایط بدنی و روحیم برای مادر شدن.

می گفت از این به بعدش شانس و قسمته.

همش فکر می کنم بالاخره هر آدمی توی تقدیرش مشخص شده یه زمان خاصی پا به  این دنیا بذاره ، پس نباید عجول بود.

ولی گفتنش آسونه.......

دلم می خواد زودی مامان بشم.ولی بازم میگم هر چی خدا بخواد.........

خدایا این من و این تو و این حس زیبای مادر شدنم که منتظره جوابه..........

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دخمل
12 اسفند 91 7:56
سلام عزیزم
امیدوارم این نی نی هرچه زودتر بیاد و زندگی شما رو خیلی خیلی قشنگ تر و شیرین تر از قبل بکنه
ایشالا خودم اولین نفری هستم که بهت تبریک می گم


واااااااای ه مهربون......ایشالله
مامان آزاده
12 اسفند 91 12:14
ايشالا عزيزم
خدا خيلي بزرگه
مگه ميشه بهت ني ني نده


میده میده.مطمئنم..........X
زهرا
12 اسفند 91 23:35
انشاا.. هر موفع صلاح باشه میاد زیاد استرس ونگرانی نداشته باش گلم


چششششششششششششششششششم..X


مرجان مامان آران
13 اسفند 91 13:13
زودی مامان میشی عزیزممممممممممممممم
مامان خوشگل یه نینی خوشگل



ممنون مهربونمX
پرهام
13 اسفند 91 23:48
______--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
هیچی خدا بخاد همونه ! ان شالله برای شماهم همین زودیا اونچی که میخایی فراهم میشه


ممنون مهربونم.همچنین برای شما دوست با محبت
حانی
14 اسفند 91 12:11
سلام عزیزم خوفی؟ خوشی؟ دماغت چاقه؟
یه چیزی بهت میگم معجزه میکنه...چند نفر رو میشناسم که چندین ماه بود که باردار نمیشدن ولی با خوندن این آیه همون ماه باردار شدن
سوره رعد آیه 31
از وقتی پاک شدی اینو هر روز چند بار بخون..اصن پرینت کن بچسبون به در و دیوار که هر وقت چشمت خورد بهش بخونیش....انشاالله همین ماه مامان میشی
منم خاله میشم




دختر تو چرا ایندر مهربونی؟واقعا ممنون.حتما این کارو می کنم.ایشالله تو هم زودی بهش برسی.به کی؟
به نی نی دیگه........