خاطرات من و ني ني

خواب عزیز

1391/12/16 1:16
نویسنده : هما
518 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خوب مامانی خونه تکونی تموم شد و حالا دیگه کاری نمونده.گاوچران

10 روز دیگه علوسی عمو جونته و همه خاله ها و عزیزت یعنی مامانم میان خونه ما.هورا

رفتم موهامو  رنگ کردم و حسابی می خوام توی علوسی قشنگ باشم.مژه

دیگه جونم برات بگه بی صبرانه منتظر اومدنتم.

چند شب پیشا عزیزت خواب دیده بابایی خدا بیامرز اومده یه کبوتر سفید بهش داده و برای عمه های من تعریف کرده یکی از عمه هام گفته اون کبوتر ایشالله همون نی نی هماست که بزودی قراره بیاد.

وای فرشته کوچولوی من امیدوارم تعبیر خواب عزیز تو باشی کفترکم.

زودی بیا باشه؟

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان سروش
16 اسفند 91 1:21
ای جانم من درکت می کنم.ایشالله سالم و سلامت باشه.فقط تا می تونی استراحت کن که دیگه بعدش ازین خبرا نیس ها!!!!


ممنون.حتما به نکته ظریفی که گفتی ترتیب اثر می دم خواهر
مریم مامان عسل
17 اسفند 91 4:59
الهی خواب عزیز همین تعبیر خوبو داشته باشه هما جونم.


ایشالله
پرهام
17 اسفند 91 23:24
(¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|_
انشاالله که خیره


واااااااای چه نازه این گلا.ممنون خودت گلی خانمی.ایشالله که خیره



مامان عاطفه
19 اسفند 91 12:54
سلام عزیزم.انشالله به زودی خدا دامنتو سبز میکنه و یه نی نی نازنازی میاد تو دلت.
به وبلاگ پسرمنم سر بزن خوشحال میشیم


ایشالله .ممنون که به وبم سر زدی .چشم حتما میام....

SALVIA
19 اسفند 91 18:25
سلاااااااااااااام آجی جونم
منم منتظرم که زود کلاسام تموم شه و بیام پیشت
ممنون که واسه وبم نظر دادی عسیس دلم
بابای


آبجی جون مخلصیم دربست.......زودی بیا می خوام تا عید نیگرت دارم اینجا......
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 13:48
موهات مبارکککککککککک
عروسی خوش بگذرهههههههههههپایاشلا خدا نی نی هم میده به زودییییییییی
پیش مادیگه نمیایییییییی


ممنون.نه میام نشده نظر بذارم شرمنده..............
زهرا
22 اسفند 91 16:05
حسابی خوشگل کردیا! چشم نخوری حسابی تو عروسی خوش بگذرون


ممنون.ایشالله تو هم همیشه شاد باشی خانمی