خاطرات من و ني ني

بازم نشد

1391/12/23 1:42
نویسنده : هما
460 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عزیز دل مامان هنوز چند روزی به موعدش مونده بود ولی دلم نیومد و بی بی چک زدم منفی بود.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

همون لحظه کمی دلم گرفت اما قدرت خدارو برم الان اصلا ناراحت نیستم گلکم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

می دونم همیشه خدا وقتی صلاح دونسته همه همه همه ی خواسته هامو داده حتی بیشتر از استحقاقم و اون چیزی که می خواستم، پس خیالم راحته و استرس ندارم می دونم که وقتش الان نیست که بیای.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وقتی توکل به خدا می کنم و یقین دارم خیرمو می خواد جای ناراحتی نمی مونه نور چشمم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

این روزا حسابی مشغول بودم با اینکه خونه تکونی تموم شده ولی مثل قدیمای مامانم تا لحظه آخر فعالیت می کنم.تا دم سال تحویل.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

به خصوص که به خاطر عروسی عمو جونت من 25 اسفند رو روز نهایی در نظر گرفتم و 4 روز بعدشو فقط می خوام صرف  ایده پردازی برای هفت سین کنم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

نه اینکه یه چیز خاصی ها.نه.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ولی خاله راحله و دو تا نی نی ش بعد عروسی پیشمون می مونن تا صبح روز عید آخه سال تحویل ساعت 2 ظهره و صبح می رن شهر زادگاهمون .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

آهان نمی دونستم که نمی دونی خاله راحله ساکن یه شهر دورتره.

وقتی اومدن اگه اجازه بده عکس دو تا نی نی شو اینجا می ذارم یادگاری بمونه برامون.

دختر خاله هات هلیا 4 ساله و هستی 7 ماهه.

ثمره قلبم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم.. وقتی خوابتو می بینم  تا ساعتها بعد بیداری حسابی شارژم.

زودی بیا باشه مامانم؟

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آینده یه فسقلی
25 اسفند 91 1:48
قربووووونت برم که همه چیو سپرده دست خدا

دوستت دارم خانوووومی


منم دوستت داااااااااااااااازم
پرهام ومامانش
25 اسفند 91 22:59
سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
پیشاپیش نوروز مبارک
ان شالله سال نویی ! برات همونی میشه که میخایی


برای شما هم همچنین گلم.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 17:24
به به ... چه قالب قشنگی ...

چه آهنگ قشنگی ...

عزیزم


ممنون مهربونم
مرجان مامان آران
27 اسفند 91 22:02
ایشالاااااااااااااااا
قربونت که همه چیوسپردی دست خودش



ممنون