خاطرات من و ني ني

ساده بودن

1392/1/10 13:30
نویسنده : هما
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

ساده بودن گفتنش آسونه  اما در عمل و در واقعیت زندگی ، ساده گرفتن همه چیز سخت تر از اونه که دیده می شه.

من برای بازدید عید از یکی از اقوام همسری چند روز پیش به اتفاق همسری رفتیم یه روستایی.

اونجا حس راحت بودن بدون شیله پیله و بدون تعارفات الکی رو خیلی قشنگ حس می کردم.

حتی دختری رو دیدم که 3 روز دیگه عروسیش بود اما یادم میومد اگه توی شهر بودیم یه عروسو 3 روز قبل عروسیش می دیدم اینقدر آرامش نداشت ،دنبال آخرین کارهای مراسم و آرایشگاه و خریدهای نهایی و ..بود.

جالب اینجاست که این عروس که من دیدم هم همه اونها رو داشت ولی بدون اینکه بوق و کرنا بشه همه چیز که فلان آرایشگاه معروف می ره و فلان لباس رو از فلان مزون خریده و .......

ظهر که شد نهار خوردیم ما رو به یه اتاق راهنمایی کردند تا استراحت کنیم سرمو که روی بالشت گذاشتم صدای جیک جیک حدود 50 گنجشک منو به وجد آورد.

صدایی دلنواز در یک عصر بهاری.

آدمها اونجا تشریفات و تعارفات بیخودی ندارن.

همونی که دارن و هستن ارائه می کنند . آدم هم احساس راحتی بیشتری می کنه.

وقتی به خونه خودم برگشتم و دیدم که زندگی ما شهری ها همش پر است از تشریفات و کلاس گذاشتن و ... با خودم گفتم بعضی وقتها خوشا به حال اونها که سادگی براشون شده عادت.

خداروشکر که مشکلی توی زندگی نداریم.

اما با خودم گفتم سعی کن حداقل  افکارتو از تشریفات و تعارفات بیخود پاک کنی.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

firiha
11 فروردین 92 14:14
سلام هماجونم سال نو مبارک
نشاله چه خبر؟
چند پری؟
انشاله سال جدید نی نی تو دل جفتمون بیاد عزیزم


سلام عزیزم.ایشالله ایشالله
مریم
12 فروردین 92 14:42
سلام گلی
ساده بودن هنریه که هرکی هرکی نداره.
سال نوت مبارک امیدوارم با آقای همسر سال خوبی داشته باشین و توی این سال جدید هرچند خیلی سخته ، اما سه تا بشین. اما گفته باشم خیلی سخته...
ولی میدونم که تحمل تو از من یکی بیشتره.
امیدوارم بتونی به راحتی این روزارو سپری کنی. و من جز اولین نفرایی باشم که سه تایی شدنتون رو تبریک میگم.




ممنون دوست مهربون.حتما جزو اولین کسایی خواهی بود که بهت خبرشو می دم.خودمم به دلم افتاده همین امسال این معجزه خداوندی یعنی مادر شدنو تجربه خواهم کرد ایشالله.بازم ممنون بهم سر زدی .
مواظب خودت و کنجدت باش.
مامان ازاده
13 فروردین 92 1:30
قربونت برم هما جون
خودتم مهربونی عزیزم
ایشالا سال خوبی داشته باشی


ممنون گلم.
آسمونی ها
14 فروردین 92 11:08
آدم های ساده را دوست دارم
بوی ناب آدمیت می دهند ....


چه زیبا
مامان آینده یه فسقلی
19 فروردین 92 1:04
خیییییییلی باهات موافقم عزیزم، منم طعم این سادگی و بی تعارف بودن روستایی ها رو جشیدم، بی نظیره.




مامان آنی
21 فروردین 92 17:23
موافقم هما جون ولی حیف ........


حیف از چی؟