خاطرات من و ني ني

سیزده بدر

1392/1/14 1:00
نویسنده : هما
540 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

سلام آرامش قلبم ، سلام نور چشمونم، سلام  ثمره عشقم.خوبی؟اصلا کجایی؟حالی از ما نمی گیری؟

امروز سیزده بدر بود .

مامانم می دونی یعنی چی؟

یعنی همه ایرانیا می رن به دامان طبیعت و یک روز رو خوش می گذرونن .

از طرفی روز آخر تعطیلات نوروزه.

و اینکه رسمه توی این روز سبزه ها رو به هم گره بزنند و آرزو کنند و هم اینکه سبزه سفره هفت سین رو به آب روون بدن تا با خودش ببره.

 

یه پیام بهداشتی هم بدم: باید مواظب باشیم توی این روز قشنگ به طبیعت آسیبی وارد نکنیم.

 

خلاصه اینکه خوش می گذره.

امسال خداروشکر سال خوبی رو شروع کردیم.

بر خلاف 2 سال گذشته که همش عزا و غم بود امسال از اولش همش عروسی و شادی بوده که ایشالله ادامه داشته باشه.

امسال خونه من و بابایی ،  مهمون زیاد داشت.

حتی فردا هم عموی من قراره بیان خونمون.

از شهر زادگاهم.

بعد فوت بابای من ، عمو و  در کل فامیل احساس وظیفه بیشتری می کنند که به من که شهر دیگه ای زندگی می کنم سری بزنند و جویای احوال ما باشن.

دستشون درد نکنه.

 من 3 تا عمو دارم که همه به نوعی شباهت زیادی به پدرم دارن ، با دیدنشون دلم پر می زنه برای بوسیدن و در آغوش گرفتن پدرم.

حتی امروز توی سیزده بدر هم همش یاد بابام بودم .گریه

می دونی چرا؟

آخه برای بار سوم رفتیم کنار رودخونه منتهی به سد شهرمون که سال اول ازدواجم یادمه خانواده من و خانواده بابایی همه همینجا  دور هم بودیم  و خیلی خوش گذشت. با تفنگ بادی به یه قوطی نوشابه شلیک می کردیم. اولین متقاضی شلیک من بودم که مستقیم زدم به هدف و بابای خدا بیامرزم هورا کشید و گفت الحق که بچه پلیسی.رومو سفید کردی!

در هر صورت کودک نازنینم خیلی خیلی خیلی حیف شد که نمی تونی بابای منو ببینی ، دلم بابت این قضیه خیلی می سوزه.

فقط بدون من عاشق پدرم هستم.

خدا بیامرزدش.

منتظرتم بی صبرانه هدیه آسمونی من.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ماماطهورا
14 فروردین 92 12:53
سلام هماجونم سال نو مبارك خداروشكركه سال نورو با خوشي آغاز كردي انشالله تا آخرش هم خوش خوب ميمونه و با اومدن ني ني خوشيات كامل ميشه .خداپدر نازنينت رو هم بيامرزه عزيزم انشالله با ائمه محشوربشن


ممنون مهربونم.برای شما هم ایشالله سرشار شادی باشه.
پرهام ومامانش
16 فروردین 92 23:56
با بهترین ارزوها


ممنون مهربونم
مامان آینده یه فسقلی
19 فروردین 92 1:01
چه عکس های بامزه ای...

عززززززیم، کلی دلم ریخت،،، خدا رحمت کنه و بیامرزه پدر عزیزت رو،


خدا رحمت کنه رفتگان شمارو.ممنون
firiha
1 اردیبهشت 92 13:29
سلام
چه خبر از پری؟ بیا و یه خبر از خودت بده


چشم.میام.