خاطرات من و ني ني

روز مادر و زن مبارک!

1392/2/12 18:30
نویسنده : هما
587 بازدید
اشتراک گذاری

مامان گلم روزت مبارک نمی دونم این نوشته منو می خونی یا نه؟!

اما می خوام اینجا با صدای بلند اعلام کنم دستانت رو می بوسم و ازت بابت تمام خوبیهات تمام مادرانه هات ممنونم.

امسال اولین سالی هست که خودت مادرت رو کنارت نداری ،مهربونم  مطمئنا مامان بزرگ الان  دم در بهشت منتظره ت ..........

عزیزم از وقتی بابا فوت شده هم برامون مادر بودی هم پدر ،مادر گلم عاشقتم.

ای کاش می شد مادر ها کمتر نگران بچه هاشون باشن.

مامانم نگران ما نباش ما همه خوبیم.

عزیزم مواظب زیبای های خودت باش که حالا حالاها باید سایه ات بالا سرمون باشه و برکت وجودتو لازم داریم.

می بوسمت............

 

دوستان کسانی که معجزه مادر بودن براشون اتفاق افتاده روزشون مبارک و این تقدیم به همتون

 

دوستانی که مثل خودم امسال هم روز مادر مادر نیستند روز زن رو بهشون تبریک می گم به این امید که سال دیگه نی نی توی بغل هممون باشه............

اینم تقدیم به شما............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 23:08
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك



____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊
روز تو هم مبارک نازنین
مامان آبتین
13 اردیبهشت 92 19:16
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است



زیباترین خطاب “مادر جان” است



“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق



واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید



روز زن بر شما مبارک





ممنون گلم
اکرم مامان آتنا
14 اردیبهشت 92 22:18
ممنون هما جان
انشاا.. سال دیگه نی نی تو هم اومده باشه


ممنون دوست مهربون که وبمو می خونی.
مامان آبتین
15 اردیبهشت 92 21:38
عزیزم چرا وبلاگتون مطالبش قابل رویت نیست؟؟؟؟؟
خدا پدر شما رو رحمت کنه و همنشین حضرت علی باشند انشاءا...


نمی دونم عزیزم شما اولین نفری اینو می گی.بررسی می کنم.ممنون تذکر دادی

مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 1:36
مرسی از نظرای خوشگلت ومرسی بهمون سر زدی من برات رمزو گذاشتم خصوصی عزیزم


ممنون گلم.بوس بوس

محمد سبحان - میوه دل
16 اردیبهشت 92 15:13
سلام خانومی ممنون که بهم سر زدی و واسه پسرم یادگاری گذاشتی . امیدوارم هرچه زودتر مزه شیرین مادر بودن رو بچشی


خواهش می کنم عزیزم.
مامان همای مسیحا جونی
21 اردیبهشت 92 12:07
ممنون عزیز دلم که به یاد من بودی
مراقب خودت باش


چشم.منم ممنونم بهم سرزدی
مریم
23 اردیبهشت 92 19:44
ایشالله نی نی شما هم همین روزا میاد.امیدوارم یه نی نی سالم و سرحال باشه.اونقدر وروجک که مامانش کیف کنه


ممنون مهربون.
زهـــرا مامان فنچی
25 اردیبهشت 92 21:49
انشاا.. سال بعد بابایی و نی نی روز مادر رو واست جشن بگیرن




ایشالله


زهـــرا مامان فنچی
25 اردیبهشت 92 21:50
از دعات هم ممنونم .
چند باری اومدم تو سایتت اما باز نمیشد نمیدونم چرا !!!!


عزیزم با یه مرورگر دیگه باز کن منم الان قالبو عوض می کنم شاید درست شه............ممنون
يكي مثل من
28 اردیبهشت 92 13:12




مامان آنی
4 خرداد 92 12:25
من هم مثل اینکه یکم دیر اومدم ببخشید

روز مادر به شما مامان خوب آینده مبارکککککک


الناز(سیندرلا)
5 خرداد 92 16:28
انشالله سال اینده نی نی تون بغلتون باشه خانمی


ممنون مهربونم.
مریم
19 تیر 92 22:23
سلام آجی مهربونم
میدونم دیر سر زدم به وبت اما خودت میدونی که درگیر درسام
مثل همیشه مطلبت زیبا بود و به دلم نشست



ممنون گلم.