خاطرات من و ني ني

شب آرزوها

1392/2/27 22:47
نویسنده : هما
592 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دیشب شب آرزوها بود یعنی اولین شب جمعه ماه رجب

شبی که اعمال خاص خودشو داره و معروف به شب آرزوهاست..........

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

برای خیلی ها دعا کردم

برای سلامتی اعضای خانواده و دوستانمniniweblog.com

برای بچه دارشدن عفت، رویا خانم، آسیه، پریوش، نسیم، مامان طهورا، میس مریمی،هستی 69 ،یکی مثل من(زهرا)،مونا،سحر،گوگولی،دوستای نی نی وبلاگی و .........niniweblog.com

 

برای ازدواج عصمت،ندا،سیما،نازگل،محبوبه، وحید، عشرت، منیره و...............niniweblog.com

 

برای خوشبختی وحیده،راحله،شهربانو،مریم،سیما،عفت،عصمت،عشرت،الهه،وحید،زری جون،ترمه(فاطمه)،سمیرا، فرح(مهرین)، مرضیه،الهه،ندا،خاله مریم،و...........niniweblog.com

 

بالاخره دعا و حاجت زیاد داشتم.................

ولی یه نیت هم برای خودم داشتم نی نی سالم..............niniweblog.com

خدایا به حق بزرگیت حاجت دل همه رو بده..........ممنون

تشکر می کنم چون می دونم بیشتر از لیاقتم بهم می دی همیشه...............niniweblog.com

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

فرح
27 اردیبهشت 92 23:09
هما جون وبت خیلی عالیهامیدوارم خیلی زود یه نی نی سالم وخوب خدا بهت هدیه کنه خدا شوهر مهربونتم حفظ کنه ما مان گلت سالم باشه امروز من بعضی متناتو خوندم وکلی گریه کردم مخصوصا برا باباهامون خدا رحمت کنه پدرتو روحش شاد


خدا پدر شما رو هم بیامرزه فرح جونم.
ممنون به وبم سر زدی قربونت برم من.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 اردیبهشت 92 23:28
همه ی دعاها به کنار، دعایی هم که واسه خودت کردی به کنار...

عزززززززززززززززیزم

خیلی مهربونی ها


ممنون.به پای شما که نمی رسیم خانمی..........
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اردیبهشت 92 0:02
واقعا من مهربونم و خودم خبر نداشتم؟!!!



قربون ِ مرامت


وا..........؟چرا مهربون نباشی؟یادت نیست دیشب چقدر به حرفام با صبر گوش دادی؟
هستی 69
28 اردیبهشت 92 9:48
ممنون هما جون که برای منم دعا کردی منم شب آرزوها از ته ته دل برات آرزوی نی نی دار شدن کردم عزیزم
در مورد نوشته هات به بابای مهربونت هم واقعا عالی بود خدا بهت صبرشو بده انشاا.. گلم


ممنون مهربونم.بابت اینکه به وبم سر زدی.بابت اینکه توی دعاهات منو یادت نمی ره .بابت اینکه برای پدرم همدردی کردی.خدا سایه مادرو پدرتو مستدام کنه برات عزیزم.
پرهام ومامانش
28 اردیبهشت 92 12:54

خدایا به حق بزرگیت حاجت دل همه رو بده.


ایشالله
يكي مثل من
28 اردیبهشت 92 13:04

انشاله به زودي زودي اين ني ني خوشكل و نازدونه مياد تو دل مامانيش


قربونت
مامان آبتین
28 اردیبهشت 92 13:27
سلام دوست خوبم .ممنون ازاینکه جویای حالم هستید .بهترم خداراشکر .امیدوارم حاجت روا باشید دوست خوبم


ممنون ایشالله روبه راه باشی
ahirin
28 اردیبهشت 92 17:17
دوستم من امروز به صورت اتفاقی نوشته هاتو خوندم خیلی قشنگ بود انشا الله به زودی یه نی نی سالک خوشکل بقل میکنی .... برا منم دعا الان 6 ماه خبری نیست


ممنون گلم
زهـــرا مامان فنچی
28 اردیبهشت 92 19:04
انشاا.. به تموم آرزوهات برسی عزیزم


ممنون گلم.
مامان ازاده
28 اردیبهشت 92 23:27
عزیزم انشالا خدا آرزوی شما و همه رو براورده کنه-آمین







ممنون.آمین
مامان مهدیه
29 اردیبهشت 92 21:20
سلام وبلاگ خوبی دارین ممنون ازاین که به وبلاگ دخترم سرزدین


خواهش می کنم عزیزم.نظر لطفته.
مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 9:35
من كلي يادت بودم هما جونممممممم
ايشالا ارزوهات براورده بشن


وای مهربون بیا ببوسمت نازنینم.
«فائزه»دختردايي دينا
31 اردیبهشت 92 16:44
ميشه به وبلاگم بياين ونظر بذارين!


چشم
darya
1 خرداد 92 20:15
سلام عزیزم
ان شالله که خدا هر چه زودتر دعاهاتو مستجاب کنه و همه دوستات به آرزوهاشون برسن و خودتم زود زود مامان شی


ممنون عزیزم.
مامان آنی
4 خرداد 92 12:22
سلام هما جون خوبی ؟ خیلی وقت پیش ما نمیای !کجایی؟
دیگه مارو دوست نداری


نه بابا این چه حرفیه کلا چند وقته کمتر میام نی نی وبلاگ.سرم شلوغه.ببخش منو
مرضیه مهدی
8 خرداد 92 0:12
سلام عزیزم خوبی اون شب که این نوشته خوشگلتو گذاشتی من نبودم و نخوندم چون نی نی اذیتم میکرد منم استراحت بودم و بیمارستان ولی الان که اومدم دیدم با اینکه یه مدت بود نبودم به یادم بودی و برای منم دعا کردی خیلی خوشحال شدم ممنونم عزیزم انشاالله هرچی از خدا میخوای بهت بده بخصوص بزودی یه نی نیه خوشگل و سالم و ناز


ممنون مهربون.ایشالله شماهم سالم و سلامت باشن همتون.